TÄMÄ EI OLE KYSYMYS!!! (vaan kehu) jonin13 ja valperi olette olleet todella suuri apu kysymyksissäni jatkakaa samaan malliin!!!!

Avainsanat: jonin13 valperi tieto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 23:43

sie kysyit valperi jotta 'unohtuiko joku', tää voi nyt kuulostaa näsäviisastelulta/ viisastelulta, miti ite kartan/ välttelen/ inhoan. mutta soli vaan oli pakko pistää toi kiinan kiitos ;o)

Kiitos.
謝謝。 xièxie.

(( toivon että valperi tietää/ ymmärtää mitä tarkoitan, mie pidän valperia hyvänä ihmisenä: ))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 23:02

KIITOS, acknowledgement, acknowledgment, commendation, eulogy, I'm fine, plz, praise, recognition, thank you, thanks, gracias, gracias f pl, gracias m, muchas gracias, Nada más , bedankt, bedankt!, dank, dank je, dank je (informell), dank u, dank u (formell), dank U (Merci à Vous : forme polie) dank je (Merci à toi), dankjewel , grazie, grazie m, ringraziamento m , gratias ago, paldies, pateiciba , ačiū, ačiū xs=Lithuanian, dėkui, padeka , takk, tusen takk (for) , agradecimento m, in Brasilien auch f, obrigada, obrigada f, obrigado, obrigado m , dzięki, dziękuję, dzękuję, podzieka, podziekowanie
ranska je vous remercie, merci, merci m, remerciement m , beröm, lovord, tack, tackar ,
Anerkennung f, bitte, Dank m, danke, danke schön, gleichfalls!, vielen Dank, zwei Eis ,
podakovanie, vďaka, ďakujem, ďakujem (Sg.), ďakujeme, ďakujeme (Pl.) , tak , mersi, tesekkür ederim, teşekküler, teşekkür ederim, teşekkürler , köszönöm, köszönöm!, köszönet, köszönjük (si le remerciement est émis au nom de plusieurs personnes), köszi (informal), köszi (inf.) , agradecimentos, благодарность f, благодарю, благодарю (blagodarjú), благодарю sc=Cyrl (blagodarjú), благодарю [blagodaryu], спасибо, спасибо (spasíbo), спасибо (spasiba), спасибо sc=Cyrl (spasíbo), спасибо [spasíba] ,
aitäh, tänan, tänu

Lisätty: 03.10.2008 - 23:02

unohtuiko joku ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 08:55

tuohon en lisää mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 10:22

Olipa aurinkoinen lauantaiaamunavaus täällä Napsussa, menin ihan mykäks (kerrankin, heh); suurkiitos kehuista ja kannustuksestasi sekä positiivisesta palautteestasi hyvä Anonyymi, nyt taas jaksaa iloisin ja toiveikkain mielin napsutella!
Tuhannet kiitokset (jotka jo yllä moninaisilla kielillä valperi ilmaisi).
Virkistävää viikonloppua, toivoopi jonin13 (hymyssä suin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 14:11

Samaa mieltä.Mutta Valperi onkin Napsussa Mestari.