Mitä mieltä Suomen Euroviisuehdokkasta?

En seuraa kovinkaan tarkkaan Euroviisuja, mutta nyt sattumalta kuulin Suomen Euroviisubiisin ja täytyy sanoa, että minun mielestäni paras kautta aikain. Mahtavat sanat ja kaunis melodia. Tykkään myös Paradise Oscarin esityksestä.
www.youtube.com/watch?v=BmEa...re=related

Avainsanat: euroviisuehdokas 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 21:23

No en vielä ole paljon päässyt katsomaan. Joten ei ole omaa mielipidettä.

Lisätty: 25.03.2011 - 12:30

Kiitos käyttäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 21:55

Pikkunätti melodia, jonka nuorimies laulaa.Ei pärjää maailman melskeissä.Tusinaan mahtuu viisitoista samanlaista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 21:56

en ole kerennyt kuulemaan ensimmäistäkään biisiä joten eipä parane paljoa mielipiteitäkään esittää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 07:23

En ole kuullut joten pitääpä korjata tämä puute ja vastata sen jälkeen uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 07:51

No nythän tuonkin tiedän. Ensimmäisen kerran kuuntelin linkkisi kautta. Kyllä sitä hyvin kuuntelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 07:57

mennyt ohi koko euroviisujuttu. täytyypäs kuunnella linkkisi kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.03.2011 - 08:27

Vieläkö joku seuraa Euroviisuja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 09:05

Eipä ole Euroviisukappale...
Miksi nämä Suomen Euroviisukisat ovat nykyään kyvyt esiin kilpailu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 10:57

En ole kyllä perillä tai kärryillä noista biiseistä Mutta Suomen on ihan hyvä lähteä tuonne edustamaa. On nuori jalat maassa oleva komea nuori mies. Tykkään hänen esitys tavasta ja laulusta. Pääsee pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:40

Tosiaan-m-vieläkö joku seuraa ns.Euroviisuja??Evvk-kategoriaa eikä mitään mielipidettä ole eikä kait tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:47

Minäkään en ole kiinnostunut koko euroviisuista,mutta tämä biisi kyllä miellytti minua,kun sen kuuntelin linkistäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:50

En ole seurannut ollenkaan koko euroviisutouhua. Sen näkee ja kuulee sitten kun on ajankohtainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 14:50

Ei mitään tietoa miknkälainen kappale edustaa Suomea. Kuulen sen varmaan ensimmäisen kerran sitten kun Euroviisut alkaa ihan oikeesti. Suomen viisukarsinnat ei jaksa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 04:48

Totta, toivotaan hänelle menestystä.