Minkä ruoan teko on bravuurinumerosi?

Missä opit sitä valmistamaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 20:14

Tykkään ruoanlaitosta todella paljon ja kuulemma siinä onnistunkin. Minulla ei ole mitään omaa bravuuria, mutta netin kautta olen löytänyt monta erinomaista reseptiä. Jos leipomista voi sanoa bravuuriksi, niin kakut ja nisut osaan leipoa todella maukkaiksi. Nämä taidot on peritty isoäidiltäni, joka oli erinomainen leipuri.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 15:48

Kaikki pihalla "muurikalla" tehtävät ruuat. Luonnonmenetemällä kokeilemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 16:02

Taitaapi olla minun tekemät pataruuat, pistän niinhin jos mitäkin ja koskaan ei tule samanlaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 16:52

Kaali- ja makaroonilaatikot, niissä ei aineissa pihitellä.
Kermaa ja juustookin menee yli Antti Heikkilänkin mainitsemien määrien yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 16:52

Kaali- ja makaroonilaatikot, niissä ei aineissa pihitellä.
Kermaa ja juustookin menee yli Antti Heikkilänkin mainitsemien määrien yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:11

Broilerin fileet ja riisi.
Nopeaa ja helppoa. Täältä saa onneksi tuoreena, eikä missään mausteliemessä uitettua ole edes tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:15

Perunamuusi ja lihapullat .Kasviksia tai salaatti.Karpalokiisseli.Vispattu leipäopuuro.Kyllä niitä olen ihan vaan itse opettellut ja tullut maisteltua. Jos se on kelvannut perheessä muillekkin. Miksi ei tekisi.
Sitten porkkanaleipä ja sämpylät.Kyllä ruokia on hyviä ja paljon. Hernekeitto kun valnmistat itse.Suklaavanukas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:26

pyttipannu, ihan mistä aineksista vaan, nälkä opettti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:31

Oon aika hyvä monessa..oikeesti, mutta kysymykseen en osaa vastata. Pitäisi kysyä heiltä ketkä valmistamaani ruokaa syövät. Kalakeiton osaan aika hyvin, samoin jotkin laatikkoruuat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:11

Minun bravuurini on naudanlihakääröt aurajuustolla, pyynnöstä usein niitä valmistan ja käytän salaista aineosaa niihin, on tuttavat yrittäneet tehdä niitä ja eivät ole yhtä hyviä saaneet aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 19:19

Lihapullat lihakääryleet,naudanpaisti sisäpaistista tai paahtopaistista,naudanliha pihvit onnistuu jos on sisäfilettä,yleensä liharuoat on minun alaa.En ole käynyt talouskoulua,mutta olen opetellut itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 19:30

Muusi ja lihapullasoosi. Ite opin, ite teen ja ite syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 22:36

Kyllä taitaa olla kesäkurpitsasta, jauhelihasta,tomaatista ja kaikkea mitä keksii sekaan..juustoraasteella kuorutus...uuniruoka mistä aina tulee erilainen..
Kesällä teen todella paljon,kun itse kasvatan kesäkurpisat ja tomaatit..

Pariloitu lohifile palaset on myös suosikkiani..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.03.2011 - 08:33

Ehdottomasti sienimuhennos pekonilla. Itse sen keksin, tosin ex-anoppi teki useinkin herkullista sienimuhennosta joten hieman gloriaa siihenkin suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:44

Syöjien mielestä kalakeittoni on maailman parasta. Omaan kotiin muuttaessani oli pakko oppia vaikka mitä jos meinasi eväissä pysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:05

Bravuureja on useampaakin sorttia mutta mielelläni valmistan kyllä erilaisia pataruokia. Leipomishommat onnistuvat myös, näin ovat vahvistaneet ne jotka tuotoksia ovat maistelleet.
Uunissa valmistan paljon erilaisia ruokia (talvisin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 14:53

Keitto- ja laatikkoruoat osaan parhaiten. Ei ole oikeastaan mitään mistä en selviytyisi. Jo lapsena kotona opin ruokaa laittamaan.