Minkä maan tippukiviluolat ovat tehneet sinuun suurimman vaikutuksen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 18:06

Minä olen kerran käynyt tippukiviluolassa Romaniassa, lähellä Felixin kaupunkia, oli hulppean näköistä siellä, ja " sen"muotoisia kiviä oli paljon yhdessä osassa jotka pystyssä törröttivät ja sitä sanottiinkin pe.. huoneeksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksesta.Kiitos muillekin vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 15:34

Suomen Päijännetunnelissa tippu myös kiviä rakentaessamme sitä 70-luvulla.

Lisätty: 13.03.2011 - 16:40

Tämä ei vaikuttanut mitenkään;
www.napsu.fi/matkailu/kokemu...619/3#2634
Näkyy olevan sama, www.cuevas-hams.com/england.htm

en saanut yhtään rahaa siellä käynnistä, päin vastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 15:59

fi.wikipedia.org/wiki/Tippukivi

Enpä ole koskaan livenä nähnyt joten mikä vaan kelpaisi minulle..
Ehkä vielä joskus matkustan missä näitä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 16:01

olenpas onnistunut välttämään matkoillani tippukiviluolat. Nerjan tippukiviluoliin oli tarkoitus mennä , vaan en sitten ehtinytkään. jos mainoksiin uskomista, ovat Euroopan kauneimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:05

Enpäs ole aitonanähnyt, mitä nyt kauniissa valokuvissa, liekö napsulaistenkin kuvissa eteen tullut
sellaisia. Täytyy vain unelmoida niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:07

Kyllä nuo Nerjan luolat ovat upeimmat missä olen käynyt.
www.napsu.fi/user/4543/matka...akuvat/674

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:14

Etelä-Ranskassa Pyreneillä sijaitsevat Medous-luolat tekivät vaikutuksen,45min-1h maan alla kävelyä ja lopuksi "Tuonelan virta"-soutelua,upeita näkymiä,erikokoisia ja patsaanmallisia tippukivimuodostelimia ylös-ja alaspäin erivärisiä veden valuttamia ja muotoilemia kivipilareita...
www.grottes-medous.com/
www.france-voyage.com/en/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:29

En ole monissakaan käynyt, mutta tähän astisista upein oli Kreikassa Lefkadan saarella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 19:24

Mallorcalla kauan kauan sitten olin katsomassa klassisen musiikin konserttia tippukiviluolassa. Ainoa tippukiviluola jossa olen käynyt, joten se lienee paras minun näkemistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:26

Ensimmäiset kokemani tippukiviluolat ovat Gotlannissa , Lummelundassa. Ovat kyllä myös hienoimmat missä olen käynyt.
Onhan se Drogaratin luolakin aika hieno, Kefaloniassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:42

En ole koskaan käynyt sellaisissa joten voin vain arvailla miltä niissä näyttää.