Mistä tiedotusvälineestä seuraat tapahtumia maailmalla? Mulle on BBC World News hyvä uutislähde,miten muilla?

Avainsanat: uutisähkyn lähde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 12:58

Ampparit com ja sieltä löytyy muutkin kielet!

earthquake.usgs.gov/earthqua...s_all.html

Lisätty: 13.03.2011 - 14:02

Maanjäristys Raaseporissa 4.10.2006 (3.10.2006 UTC)
2006 08 16 18:23:46.1 59.95N 22.98E 4.5F 2.0magnitudia
www.seismo.helsinki.fi/fi/ha...60806.html

Lähteet:
www.ampparit.com/ulkomaat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 13:06

BBC ja CNN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 14:41

viime päivät noita lähteitä ovat olleet pääasiassa BBC ja CNN ja eri lehtien verkkojulkaisut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 15:09

Etupäässä netin kautta näkyviä lehtiä lueskelen. Daily Mail kaiketi ykkösenä ulkomaisista ; sisältää mukavasti myös hömppää ja pysyy kielitaito jonkinmoisena...Kotimaisista lehdistä ykkösinä iltapäivälehdet.
Telkkarista aamun ekat uutiset ja kymmenen uutiset katsotuimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 16:08

Kyllä tulee seurattua netistä iltalehtä kuin iltasanomiakin ja sieltä linkit muihin uutisointiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:12

Nettihän se on minulla nyt paras lähde ja Tv. Suomen kuvalehteä pidän hyvänä lukemisena, vastapainona
Seiska 7 lehdelle. Täytyyhän sitä turhuuksien turhuuttakin joskus katsoa.
Minä kun en ole monikielitaitoinen niin täytyy pysyä tässä Somen kapasiteetissa.
Mutta hyvin olen ajan tasalla asioissa joita tarvitsen ja "ne pikku juorut", joista sitten et puhu kenellekään, nehän ne ovat elämän suola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:24

Kaikkea mitä netistä silmään osuu.
Useimmiten Maikkari, Yle ja Nelonen. Lehdistä iltapäivälehdet, Hesari, Kauppalehti ja oma paikallislehti ihan maksettuna versiona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:33

BBC ja CNN sekä netti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:17

Minä tuolta satelliitin kautta katselen BBC ja CNN. Niissä kerrotaan koko ajan tapahtumista jos joku katastrofi on menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2011 - 18:31

Lontoon murre on kohdallani niin heikoissa kantimissa, että tyydyn netin ja telkkarin kautta kaikkiin mahdollisiin Suomen kielisiin uutisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:49

BBC ja CNN on minunkin kanavani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 21:13

Koska olen nyt "telkkari- ja radiopaastolla" niin netti on oikeastaan ainoa tiedonlähteeni. Onneksi se toimii. Ja oikeastaan en voi katsella katastrofikuvia enempää...Egyptin kansannousun seuraaminen lukuisilta TV-kanavilta, täällä itse paikanpäällä olleena, varsinkin Al Jazeeralta, järkytti herkkää mieltäni, joten nyt pyrin rauhoittumaan. Vaikka ei se helppoa ole. Japanin kuvia en erityisemmin ole availlut netissäkään. Pelkkä tietoisuuskin tekee jo murheeliseksi. Ja mitä kaikkea siellä onkaan vielä tapahtumassa. Voi sitä surun ja ahdistuksen määrää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 01:40

Onneksi on muutakin kuin YLE:n "politiikkojen uutispalvelut".
BBC World News, France 24, TV5 Monde (Welhon kanavat),
sekä verkossa www.france24.com/en/livefeed
CNN uutiset www.cnn.com/ sieltä Live
Espanjan rtve.es www.rtve.es/noticias/directo...canal-24h/
tarvittaessa monien lehtien nettisivuja sekä
Sekalaista www.tvunetworks.com/
Maksullisia: www.dtv4pc.com/long/demo/e/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:38

Minulle riittää ihan normien telkkarikanavien uutisoinnit. Eihän ne uutiset oikein hyviä ole koskaan ulkomailta olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:48

Katson ajankohtaisohjelmia eli mm. uutisia DW:lta, Ranskan kanavalta, BBC:ltä jne.
YLEn uutiset ovat tylsiä... niille anna vähiten pisteitä. Kotimaan ruotsinkieliset uutiset tulee katsottua. Syksyllä meidän FST5 ja Ruotsin "jokin" kanava aloittavat yhteistyön, toivottavasti tulee myös uutisia.

Lähteet:
"värittynyt" YLE -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 04:39

Lehdet luen netistä, niin monet kun ehdin.