Käytätkö Skypeä? Onko erillistä saldoa lankapuhelimia varten? Entä Skype-numero kännykkään? Kenties ihan työasioissakin?

Minusta Skype on valla verraton yhteys silloin, kun puhelimessa puhuminen on kallista, ja on kuitenkin nettiyhteys. Tänäänkin esittelin Suomessa olevalle tuttavalleni elämääni täällä kaukana. Miten se muuten olisikaan mahdollista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 12:16

Kyllä käyttäsin, kun minulla olisi opettaja joka opettaisi minua.
Olen vielä hyvin utelias ja halukas oppimaan uutta, mutta ei ne nuoret
kun kerran sutasevat ja sanovat se on siinä, jos jotain opettavat.
Varmaan jotain opettajaa saisi, mutta taitaisi olla aika arvokasta.
Pienen hinnan kyllä maksaisinkin, jos nettitaitoihin apua saisin.

Lisätty: 24.03.2011 - 19:21

Kiitos valinnastanne. ja erikoiskiitos vastauksen ulkopuolelta palisanterille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 12:20

Joskus oli skype käytössä mutta ei enää pitkiin aikoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:23

Säännöllisesti käytän skypeä kun soittelen vanhimmalle lapsenlapselle. Niin etelästä, pohjoisesta ja kotoa. En käytä skypellä olevia maksullisia palveluja. Ne muut puhelut soittelen kännykällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:35

En ole ostanut saldoa. Australiaan voi netissä kertoa, että haluan Skypessä katsella teidän naamojanne siihen ja siihen aikaan? Muuten tulee vähempi mihinkään soiteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:39

En käytä sellaista vempainta ,en tarvitse sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 13:11

Kaukaisimmat tuttavat asuvat Sveitsissä ja Ruotsissa, joten skypeen ei ole ollut tarvetta. FB ja s-posti välittää asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 14:46

soittelen varsinkin reissussa ollessa skypellä , lataan aina muutaman kympin, voi soittaa kännykkään tai lankapuhelimeen, sekä läppäri kun on mukana soitan skypellä jos joku sattuu olemaan tietokoneellaan yhtäaikaa, tai teen treffit koska soitan.
aikaerot joskus häiritsee yhteydenottoja.
jenkkeihin soittelen myös skypellä sukulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 15:16

Skype käytössä satunnaisesti.Mukava puhella tietokoneen kautta ilmaiseksi esimerkiksi Norjaan ystäville.Hieno keksintö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:32

Skypeen ostin lankapuhelinaikaa, koska niin monella tutulla vielä on lankapuhelin.
Kiireelliset puhelut hoituvat kännykällä, eivätkä vie konkurssiin, kun ei jää juoruamaan linjoille. Yllätävän monessa virastossakin ollaan kiinnostuneita elämästäni muutenkin kuin virka-asioissa. Mikäs siinä, jos Skypellä pääsee, kk-raja on 10 000 minuuttia, vajaat 6€/kk. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2011 - 18:41

Pari kertaa olen skypeä käyttänyt. Lankapuhelinta en omista eikä omista kukaan tuttunikaan. Saldoa ei siis tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:34

Toisessa koneessani on skype ja joskus olen sillä leikkinyt kamuni kanssa. Oli vain minun puoleltani niin huono ääniyhteys, ettei siitä tullut mitään.