Pidätkö siivouspäivän kerran viikossa? Vai siivoatko vain silloin kun tulee vieraita? Vai kun on epäsiistiä? Vai onko siivooja?

Siivooja kerran viikossa olisi kiva. Olen elämäni aikana jotunut siivoamaan jatkuvasti, nyt jo vähän kyllästyttää. Mutta omia sotkujanihan nyt täällä siivoilen, ja vähän tuota ulkoa kantautuvaa hiekkapölyä. Pakko on kuitenkin joka päivä jotain nurkkaa putsata!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 12:16

siivooja käy kahdesti päivässä ..... huomenna sitten kaikki onkin taas toisin

valperi.blogspot.com/2011/03...aikka.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 12:13

Kerran viikossa ja kun on vieraita tulossa silloin pientä pintasilausta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:20

Kyllä omat siivoukseni vielä jotennii hoituu ja minulla isommat siivoukset tekee ystäväni, sekä siskoni ja
tyttäreni. Pölyt pyyhin sanotaan jo huonosti otsani korkeudelta. Kyllä se lattiasiivous on perjantai- tai
lauantaipäivä.
No jos vieraita on tulossa katsotaan isommat pois ja leivänmurut pöydältä.
Kun on ns.tupakeittiö, kaikki samassa huoneessa, niin saisi siivota ketjuna, mutta
en minä nyt nuoleksimaan ala jokapäivä paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:24

Ei ole vakiopäiviä. Silloin siivotaan, kun näyttää olevan tarpeellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:42

Viikonlopuksi siivotaan aina ja muutenkin,kun näyttää siltä,että pitää imuroida ja pyyhkiä pölyt.Pölyjen pyyhkiminen on inhoa hommaa,mutta ei auta,jos haluaa,että koti on siisti myös pölystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:45

Minulla käy siivooja kerran viikossa, hän imuroi ja pesee lattiat ja pölyjä huiskii korkeista kaapin päällisistä. Itse pesen vessat ja koristeistani pölyt pyyhin ja mitä kumartamatta tai kurkottamatta pystyn tekemään. Minä kyllä muinakin päivinä moppaan kissankarvoja pois, kun niitä 2 on niin tulee karvoja paljon eli jää imuritädillekin töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 13:16

Mieheni kanssa kimpassa siivotaan satunnaisen säännöllisesti ja silloin kun on tulossa vieraita. Helpoimmalla pääsee, kun siivoaa heti pois jonkin pikkuasian eikä jää odottamaan siivouspäivää. Hyvä imuri (Dyson) ja kunnon höyrypesuri tekevät hommasta helpon eikä siivoukseen kulu tunti tolkulla aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 15:01

10-vuotias Fiina-koira levittelee karvojaan ympäri huushollia. päivittäin monta kertaa pitäisi imuria käyttää jos haluais ettei karvan karvaa lattialla ole, mutta jos laittaa sukat jalkaan, tarttuuhan ne karvat sukkiinkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 15:21

Siivoilen kerran viikossa.Tai silloin, kun pölykoiralaumat valtaa nurkat.Tykkään, kun on siistiä ja näen kätteni tulokset.Onneksi myös muu perhe auttaa siivoilussa.Yksin en luuttuineni jää :)
Tykkään muuten siivota vieraiden käynnin jälkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:36

Myrskyn jälkeen, kun on poutasää. Suolavesi (?) vetää ikkunat kerralla "suihkuseinän lasiksi".
Muuten tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2011 - 18:44

Siivoan silloin kun huvittaa, tai jos on vieraita tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 21:43

Kerran viikossa siivoan yleensä ja jos vieraita on tulossa niin siivoan kyllä. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:29

Kerran viikossa käy siivooja, mutta toki kaikenmoista järjestelyä jää silti itsellekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:32

Siivoan silloin kun näyttää siltä että sille on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 04:36

Huomenta Hurjatta, siivoan aina kun on tarvetta. Virallista siivouspäivää minulla ei ole, putsaan paikkoja kun saan inspiksen.