Kipitittekö apteekkiin ostamaan joditabletteja JAPANIN ydinvoimalaonnettomuuden jälkeen?Uutisten mukaan ostajien ryysis Suomessa?

hämmästys suuri kuullessa,itselle ei edes tullut mieleen...

Avainsanat: joditablettien ostoryntäys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 11:48

just joo, satavarmasti en ......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 11:46

En meinaa ostaa minusta menee jo hysterian puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:47

Eihän se saastepilvi sellaisenaan voi Suomeen kantautua. Kyllä hajoaa pirstaleiksi, ennekuin tänne (=sinne) saakka ehtii. Ei tällä hetkellä syytä huoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:47

Minua nauratti, kun luin uutisen. Kuopion apteekeistakin loppuneet kesken. Miksi pitäisi ostaa ja syödä? Ihmiset tulevat hysteerisiksi aika vähästä. Eri asia jos jossain lähellä olisi tapahtunut vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:54

Vai joditabletteja hakemaan. Ei tullut mieleenkään tuo joutavanpäiväinen hömpötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:58

olen jodille allerginen. olenkin joskus miettinyt olisikos minulle tarjolla korvaavia pillereitä, jos joku ydinkatastrofi sattuis kulmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:02

Mihin niitä tarvitaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:05

No ei varmaan, siskoni soitti piruuttaan minulle aamulla ja sanoi, että Jyväskylän apteekistakin ovat
loppuneet joditabletit ja jonkinlaista ruokahamstraustakin on ollut olemassa.
En nyt vielä tämän perusteella minäkää vaikka olen arka ihminen meni jodiapteekkiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:21

En todella...
vaikka Turusta jo nämä onkin loppu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 12:47

En osta joditabletteja olen allerginen jodille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 13:21

En kipittele, viimeksi Tshernobylin aikaan se olisi ollut varmaan viisastakin. Tuon lähellä paukahtaneen voimalan jälkeen meillä oli joditabuja kotona jonkin aikaa. Tuohon maailman aikaan Suomessa kaikki tiedottaminen, missä itä joutui huonoon valoon, sai aikaan mitä kummallisimpia esitystapoja, kaikkea en muista, mutta kovasti oltiin tietämättömiä mistä radioaktiivinen pilvi oli tullut ja mistä syystä, mutta onnesi se purjehti Suomen yli Ruotsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2011 - 18:52

Tosi paikan tullen jäisin varmasti ilman joditabletteja, koska en ensimmäisten mukana apteekkiin ole ryntäämässä. Ei tullut tosiaankaan mieleen sellaisten hankkiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 19:29

Ei tekisi pahaa vaikka meilläkin olisi niitä joditabletteja,kun asumme lähellä Venäjänrajaa ja sielläkin voi poksahella ja onhan Loviisassakin ydinvoimala,että näin se on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 21:17

Hämmästyin siittä uutisesta kyllä, että suomalaiset ovat ryntäneet ostamaan joditabuja. En itse ole ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 08:03

En oikein ymmärrä mihin ne joditabletit vaikuttaa. Jos kerran ydinpläjäys tulee, koko ympäristöhän siinä samassa... niin eiköhän se ole menoa tableteilla tai ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:27

Ihan pisti hymyilyttämään tämä savolaisten hysteria. Tuskin täältä enää niitä saakaan mistään apteekista. Sitten jos viranomaiset antavat siihen suosituksen, käyn apteekissa. Toivottavasti ovat saaneet varastonsa täytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:35

ja pöh. kyllä se joku muu napstahtaa ensin. vaikka joku kolmion takaa eteen tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:53

En ole hysteerikko vaan realisti! Savolaisetko asialla vai... no joo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:53

En osta, ihmeissäni olen lehdestä lukenut ja ihmetellyt villitystä.