Kysymykseen minkä elokuvan näit viimeksi;onko se sulle elokuvateatterin leffa tai kotona dvd??

Mun mielestä vain *valkokankaalla* oleva elokuva on SE oikea.

Avainsanat: teatterissa tai kotisohvalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 22:01

Vanhanaikaisesti se on elokuvateatterin esittämä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 20:27

En muista enää, minkä elokuvan olen valkokankaalla viimeksi nähnyt, ja siitä on aikaa. DVD:ltä olen joitain elokuvia katsellut kotona lasten kanssa, kun se on heille niin mieluista. Mutta itse tuskin koskaan lainailen mitään vuokraamoista tai ostelen. Elämäni on jo muutenkin niin vauhdikasta, että elokuvien lisäjännitystä en siihen kaipaa. Vaan eihän sitä koskaan voi tietää, mitä tapahtuu, kun vanhenee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 00:27

Kerran vuodessa katselen Kummisedän elokuvat kaikki (1-3) ja nyt oli sen aika. Marlon Brando ja Al Pacino huippuluokkaa kumpikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 00:58

The King's Speech

eilen ja teatterissa

ODEON West End (näkyy siellä taustalla)

valperi-ontheroad.blogspot.c...amily.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 07:58

No nyt tuli taas katsottua omaa DVD:tä Sattuipa hassusti matkalla foorumiin..
tulee kyllä joskus pidettyä elokuvapäiviä, omistan jotain yli 700 elokuvaa DVD:nä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 08:21

Meillä on paras teatteri kotona koska muualle on pitkä matka. Ostamme elokuvia ja saa omassa rauhassaan katsella kotisohvala. Nyt viimeksi olemme katsoneet uusintana sarjan Deadwood. Meidän leffoja lainaavat sitten toisetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 08:35

Viimeinen elokuvateatterissa, ainoassa oikeassa; www.napsu.fi/vastaukset/kysy...2964#91243
Ostaessani n. vuosi sitten DVD-soittimen asetin ehdoksi ostolle elokuvan "Tuulen viemää".
En jaksanut kokonaan katsoa, mutta mamma jaksoi.
Täällä on elokuvateatterit kaakana, ettei tule mieleenkään lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 10:25

Katsoin elokuvateatterissa nimeltään Kinoaula sijaitsee Lappeenrannan Valtakadulla,elokuvan minkä nimeä en osaa kirjoittaa ,mutta se lienee tärkeintä,että tykkäsin näkemästäni.Koti nojatuolissa jonka nimi on äidinsyli (on äiti vainajani nojatuoli) katsoin vanhan suomalaisen elokuvan nimeltään Pikku Pietarin piha,se on elokuva mihin en koskaan kyllästy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 17:58

Kohta alkavat ulkoilmanäytökset viedotykillä omalla kattoterassilla n. neljän metrin valkoiseen kiviseinään.
Omat lepolasset, eväät, kaasulämmitin, meri ja vuoristonäköalalla maustettuna, niin itse elokuvalla ei ole niin suurta väliä. Mitä vuokraamot ja Suomen tv tarjoavat, kaikki kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:50

Kotona DVD ja katsoin Kielletyn hedelmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:19

Kyllä se on telkkarin ruutu ja se mitä sieltä tulee. Tarjonta on riittävää ja monipuolista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:33

eilen katteltiin ukon kanssa stargate leffa. se mikä sijoittuu sarjojen "jälkeen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:15

Leffateatterissa viimeksi näkemäni elokuva taisi olla Kesähetket. TVstä tulee katsottua usein elokuvia, en muista mitä viimeksi. DVDtä ei meille koskaan lainata.
Kuninkaan puhe ja Vuosi elämästä on seuraavat joita menen katsomaan eli molemmat tällä viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:46

Katson paljon leffoja, mutta aina kotona ja dvd:ltä.