Millainen meteli ärsyttää sinua ja käy korvillesi? Metelihän on saastetta, jota tursuaa joka puolelta.

Avainsanat: meteli musiikki rakennustyömaa kerrostalo ravintola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 15:22

Monenkinlainen meteli ärsyttää varsinkin raskaan työpäivän jälkeen. Liian kovalla oleva musiikki, kovaääniset mainokset, porauksen ääni (katupora) riitely, kirkuminen, mopon pärryytys, änkyrähumalaisten äänet, yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 15:51

Kerrostalossa tuolla Helsingissä heräsin painajaisuneen että juna on harhautunut kiskoita ennen taloa ja tulee kohti vauhdin kiihtyessä. Olin tuskanhiestä märkä ja yläkerrassa käytiin kohta peräpesulla vessassa. Yhdeksän kuukauden kuluttua he työntelivät tulosta vaunuissa pihalla.
Sellaiset äänet on häirtseviä kun sänky kolkkaa keskellä yötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 16:03

Kova radio ja tv ääni hermostuttaa. Ja eihän se kerrostalossa mukavaa ole jos myöhällä
porataankin ja viikonloppuisin.
Eiköhän näitä sängynjalan kolkkeita ja sänkyjen kitinöitä ole jokainen meistä kuullut,
mutta sehän ei vaarallista ole, saadaan uusia veronmaksajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 16:19

En pidä kovaäänisistä moottoreista.Joskus naapurustossa asui perhe, jonka miesväki oli innokasta korjailemaan kaikkea, missä oli moottori.Niitä sitten laittoivat autotallissaan ja pihamaalla kesät talvet ja yötä päivää.Kattolampun vilkunnasta tiesi, että taas siellä hitsataan jotakin....Ja mukavahan se oli sunnuntai aamuna herätä (aikaisin) moottorin jylinään ...Onneksi muuttivat pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 17:51

Minua ainakin ärsyttää talossa poraaminen kello 20 jälkeen ja vielä sunnuntaina joka on melko yleistä ,meidän talossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2011 - 19:13

Mitään kamalampaa en tiedä kuin viritetyt mopot, jotka kesäöinä ajelevat tuhatta ja sataa edes takaisin samaa katua. Nuku siinä sitten ja nauti unettomista öistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 19:25

Kaikenlainen meteli ärsyttää pitenmän päälle,ehkä hienona kesäpäivänä ruohonleikkurin ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 19:32

Seinäntakaa metelistä tuli mieleen yks neiti,joka Ranskassa ollessa(hotelliyöpyminen)kuuli seinän takaa hirmu huutoa ja kirkumista,hakkasi seinään ja soitti reseptsuuniin ja kertoi tapahtumasta,että jotain tapetaan,siellä vain rauhoiteltiin ja sama toistui seuraavana yönä.Neiti hakkasi taas seinään ja soitti taas reseptsuuniin,että varmasti jotain tapetaan ja valitti tapahtumasta,pian tuli virkailija neidin ovelle punaisena ja raivoissaan,antoi neidin ymmärtää,että on elämää ja naapurihuoneessa on pariskunta honeymoonilla.Neiti oli hiukan nolo ;-)

Henk.koht.mua ärsyy just poraus,vastapäisen raflan tupakkajengin yölliset äänet(kesäaikaan tiedossa),känniräkätykset ja örinät,nämä normaalit jutut kännykkään ratikassa(missä sä oot,onk paha paikka yms.typerää).Olen kerran ollut Kuusamon Kitkajärven saaressa ja kuunnellut hiljaisuutta,IIIIHANAA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 20:08

Naapurin bileet, koiranhaukunta sisätiloissa, poraaminen ja suur siivous sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 22:16

Kännykkään kailottaminen. Jotkut vaan eivät tajua, että kapula välittää normaalin puheen, ei siihen tarvii huutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 00:14

Hevy-rock musikki. Minä pidän rauhallisesta meiningistä. Sitten nuo työn äänet muistuttavat aherruksesta ja niillä suurempaa väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 10:54

Naapurin bileet,jos en ole saanut kutsua ja silloin ajattelen katkerana,että kuollaan sitä vielä meilläkin.Kaikki äänet ärsyttää,jos ne on kovia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:16

Meillä taitaa olla sama kohtalo, että taloistamme on "unohdettu" kaikki äänieristeet?
Aivan erityisen ärsyttävä on uneton KUKKO! Ei ole hiljaa kuin siesta-aikaan. Naapurissa asuva "serranon perhe" sentään sulkee television neljältä. Toki hiljentaa puolenyön aikoihin, joten siihen tottuu. Olen polttanut eräänkin satasen ääni ja lämpöeristeisiin ja tulos on nyt tyydyttävä. Kukon ja kymmenen koiran meteli vaimeni lisäikkunalla, seinänaapuri onkin vähän kinkkisempi hiljennettävä. Sieltä kun kuuluu kaikki elämään liittyvät äänet, joihin ihme kyllä tottuu, mutta ei sentään riitelyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:14

Usean ihmisen huutaessa yhtä aikaa toistensa yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:35

Kaikki liian korkeat äänet. Joskus kadulta kuuluu "musiikki" tosi kovaa eli stereot huutaa ohiajavasta autosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 19:44

Ylienergiset lapset saavat korvani ulvomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:41

Musiikki ei niinkään, mutta kaikki muu turha möly, kiljumisesta huutoon.