miten usein vaihdat vessan mattosi ja kuinka usein ne olisi hyvä vaihtaa..?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 16:34

heh just ku rupesin aattelee niin meillä on niin sanotusti vieras vessan matto...eli silloin käytämme mattoa kun on vieraita...ja pesen sen joka kerta kun vieraat on lähteneet...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 21:08

meillähän se käy pari kertaa vuodessa pesussa, vaihtovälistä ei tietoa. Tarve riippu paljolti kuinka vessa-asiasi hoidat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2008 - 22:52

HYVÄ valperi! xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 23:15

ei tartte vaihtaa kun ei ole (eikä viluta jalkoja kun on lattialämmitys)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 00:15

EN vaihda.
Pesen ja kuluneen uusin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 08:58

On kaks mattoa toinen on pesussa ja toinen lattialla. Tarpeen mukaan vaihtelen, ei ole määräaikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 14:31

2 x viikossa.Ovat froteeta.