Minkä elokuvan näit viimeksi?

Kävin juuri katsomassa Black Swan elokuvan. Elokuva oli todella vaikuttava. Naisoscar meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen.

Lisätty: 11.03.2011 - 23:58

Kategoriaan taide ja kulttuuri siksi, että elokuva oli taideteos.

Avainsanat: viimeisin näkemäsi elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:07

Taisin viimeksi katsoa telkkarista Yksin kotona -elokuvaa. Jotain niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 00:40

VIimeksi kävin katsastamassa "BIUTIFUL",koska pidän erityisesti esp.näyttelijästä Javier Bardem,joka viime vuonna voitti ekana espanjalaisena Oscarin pääosassa "Menetetty maa".Kertomus Barcelonasta,siirtolaisista ja elämästä,sivussa turistien valtaväyliltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 00:46

Katoimpa viimeeksi Roger Rabbitin! Hauska leffa oikeilla ihmisillä ja piirroshahmoilla höystettynä. Sopii niin lapsille, kuin lapsen mielisillekin :) Seuraava elokuva , jonka katson, on varmaankin uusi versio Robin Hoodista.Leffa on oma ja vielä katsomatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 06:35

Prinsessa. Pondin elokuvia silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 07:16

Hm...mikähän se nyt oli. Inception se oli. Prinsessa ilmestyy pian Dvd:nä joten sen katson seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 08:28

Ostin jalkaväkimuseosta "Ihantalan ihme" DVD-elokuvan ja sitä isäni taistelutannerta olen silloin tällöin katsellut. On meinaan äksönia jä jytinää. Eikä ole paljon käytetty lavasteita. Ukotkin näkyivät kuolleen oikeesti ja oskareita ei jaettu näyttelijöille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 08:48

pahus heräsin tossa kello 4.30 ja uni ei tullut silmään ja koiran kans en viel siihen aikaan ulos lähtenyt pistin elokuvan Aamiainen Tiffanylla pyörimään joten on todella viimeisin katsomani elokuva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 11:53

Tanskalainen "Kosto".....aivan oikeaan meni vieraskielisten elokuvien Oscar!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 16:16

Prinsessa, kaunis hyvä elokuva ja antoi ajattelemisen aihetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 18:28

Eilen tuli katottua telkasta Houkutus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 11:26

Televisiosta katsoin ikiihanan Pikku Pietarin pihan,siihen en kyllästy,se kuvaa aikakautta mikä on minua läheltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:22

Kaikki Blondit 1-5, ja putkella. Koko poppuu jäi koukkuun.