kyllä puhelimen mukana tuli usb kaapeli, mutta en saa internet yhteyttä kytkettyä läppäriin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 22:23

You can use your device as a modem for a PC to access the internet via your mobile network service.
voit käyttää puhelintasi modeemina saadaksesi internetyhteyden puhelimesi palveluntarjoajan kautta.

Lisätty: 12.03.2011 - 09:26

Galaxy S -puhelimen Bluetooth 3.0:n tiedonsiirtonopeus on 24 Mbit/s, joten se on kahdeksan kertaa nopeampi kuin Bluetooth 2.0. Lisäksi Bluetooth 3.0 kuluttaa vähemmän energiaa. Puhelimeen on sisäänrakennettu Wi-Fi, mobiililaajakaista, jonka nopeus on jopa 7,2 Mbit/s, sekä 3G. Galaxy S:ssä on luonnollisesti myös DLNA-tuki, joten se voi kommunikoida langattomasti DLNA-yhteensopivien yksiköiden, kuten tietokoneen ja television, kanssa.
Verkkoyhteyden muodostamisesta ja median
lataamisesta saatetaan laskuttaa erikseen. Kysy
lisätietoja palveluntarjoajalta.
tässä suomenkielinen käyttöohje:
downloadcenter.samsung.com/c...101118.pdf

Tietokoneen ja puhelimen yhdistävä Samsung Kies helpottaa tietojen synkronointia ja uusien sovellusten etsimistä. Samsung Kiesin avulla voit tarkastella sovelluksia tietokoneella koko näytön kokoisena verkkoon katsomatta. Voit myös mukauttaa palveluita liittymällä Samsung Apps -jäseneksi tai rekisteröimällä matkapuhelimen.
samsung kiesin käyttäminen: www.samsungapps.com/about/on...E_CODE=FIN

Lähteet:
galaxys.samsungmobile.com/us...=4&d=0

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 09:02

www.posionatkpalvelut.com/in...Itemid=100

pistähän hänelle kysymyksesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 09:05

Sillä voit siirtää kännykuvasi tietokoneeseen tai tulostimelle! Onkos puhelimessasi internet? Ei kannata selata kännykällä ellet ole tehnyt sopimusta tiedonsiirrosta.
www.sonera.fi/puhelin+ja+lii...luhinnasto

Lisätty: 12.03.2011 - 09:51

Näkyy olevan niin viisasvekotin että putosin Kies'eiltä. Katsoppas tastä sivu 85;
downloadcenter.samsung.com/c...101118.pdf