Oletko koskaan käyttänyt sisustus-suunittelijan apua?

Keittiöremontin teossa aikanaan sain hyvän suunitelman...ja nyt makuuhuoneen remontissa...sain todella hyvää apua värien valinnassa..

Avainsanat: sisustus suunittelijan apu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 13:32

Kyllä. Meillä oli kaupungissa kaksi perusteellista remonttia peräkkäisinä vuosina ja molemmissa käytettiin suunnittelijaa. Keittiön suunnittelija oli Puustellista ja kylpyhuoneen taas eräästä pienestä firmasta. Yhdessä suunnittelijoiden kanssa työskenneltiin, he tietävät mitä on tarjolla.
Lopputulokset ovat upeita.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Hyvät neuvot sain suunnittelijalta...eikä tarvinnut maksaa suumittelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 19:48

Keittiön suunnittelin ja tein ominkäsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 20:30

En ole käyttänyt kun minulla on se oma silmä mikä minua ohjaa, ja huonekaluja en vaihda ja tapetitkin on hyvät ja seiniä meillä ei maalata, on köyhän näköistä sellainen meidän huushollissa kun on arvokkaat tyylihuonekalut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 20:38

ei minulla ole ole ollut sisustussuunnittelijaa, itse on piirongit ja kiikkustuolit kannettu äidin kutomien mattojen päälle. eikä ne sohvakalustotkaan ole varmasti juuri toisiinsa sopivia ollut.
Verhot ovat olleet mitkä ovat miellyttäneet. Kotini on linnani. pätee minun kohdallani.
Ei minulla ole ollut varaa koskaan hankkia tyylihuonekaluja, on vain normaalia työmiehen ja naisen
kodiksi sisustettu.Hyvin olen ollut tyyytväinen tähän osaani kotini suhteen, Jopa ylpeä on ollut puhdasta ja nättiä.Pidän kaikesta kauniista ja hellyttävistä "krääsästä", kirjahyllukin on lasten ja lastenlasten kuvien täyttämia ynnä rakastamania pikku tilpehööriä. Oma koti kullan kallis, pätee kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 20:57

Kyllä.Talomme muun sisustuksen suunnittelin itse, mutta keittiön suunnittelussa halusin asiantuntijan apua.Ja kannatti.K-raudan tyttö oli loistava.Tajusi heti, mitä ajoin takaa ja mitä keittiöltäni halusin.Halusin keittiöstä oman näköisen ja sydämen koko taloon.Ja se siitä tuli! Avara ja toimiva,tila missä viihdytään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2011 - 21:11

En ole käyttänyt, enkä halua käyttää. Pidän kodistani juuri sellaisena millaiseksi olen sen itse laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:19

Kuulun tee se itse ihmisten joukkoon. Itse piirsin ja osan itse laitoin. Muutamassa kohdassa oli apu tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:19

Jos minä meille pyytäisin sisustussuunnittelijan,niin hän varmasti purskahtaisi nauruun ja sanois,et kuskatkaa nuo vanhat romut ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:27

Ei ole tullut käytettyä mutta voisi olla mielenkiintoista käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2011 - 21:33

Sillä rahalla mitä he ottavat, ostaa jo paljon tarvikkeita. Ihan käytän omaa silmääni suunnittelussa. Se mikä tuntuu sopivan ja miellyttää, se on silloin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:57

En ole, pidän sisustamisesta omaan tyyliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 23:20

Enpä taida ees miettiä maksavat turkaisesti ja kumminkin oma silmä on tuo mikä kumminkin itseään miellyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 23:23

Haluaisin kokeilla. Seurasin suurella mielenkiinnolla syksyllä tullutta ohjelmaa LIV-tv:ltä, jossa kaksi engelsmannia suunnitteli toinen toistaan upeampia huoneita. Poikani muuttaa pois kotoa tämän vuoden aikana ja otamme hänen nykyisen huoneen makuuhuoneeksemme. Haaveeni on tehdä huoneesta täysin erilainen: valkoiset seinät saavat tapetin ja sänkyihin tehdään näyttävät päädyt jne. Täytyy vain yrittää jostain löytää suunnittelijoiden nettisivut ja hakea sieltä ideoita.
Suunnittelin edelliseen kotiimme keittiön ja asunnonvälittäjä totesi ensimmäiseksi, ettei ole koskaan nähnyt toimivampaa keittiötä. Itsekin olin siihen enemmän kuin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 06:49

Ei olla paljoakaan suunnittelijaa käytetty. Mieheni on jokapaikan höylä ja teese itsemies.Kyllä niiltä paljon hyödyllisiä neuvoja saa.Ei hukkaan mene ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 07:23

Minä olen niin kiinnostunut itse suunnittelemaan kaikkea, että en halua siihen apua muuta kuin ehkä vinkkejä lehdistä tei telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 08:29

olihan täällä keittiöhemmo kun laitettiin 50- luvun kööki uusiksi. mutta ite kertosin mitä haluun ja se vaan mittasi ja piirsi heti tietokoneohjelmalla että näin minkä näköinen olisi. valitsin värit ja nupit ym itse.
en varmaankaan haluaisi apuja siinä minkälaisessa kodissa elelen. tää on nyt niin mun näkönen väreineen ku voi olla.
ehkä kun kellariin remppa ehtii niin kodinhoitohuoneen takia pitää taas sama hemmo kutsua kahveelle. tiedän kyllä mitä haluun - mutta mitatkoon ja piirtäköön taas niin näkee heti kuvan.