Kannattaako suurin osa kansanedustajista työurien pidentämistä, kun asettuvat vaaleissa ehdolle jatkokautta varten?

Avainsanat: kansanedustaja jatkokausi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.03.2011 - 21:29

Ääniä saadakseen kannattaisi kuunnella mitä kansa sanoo. Vaikka mitäs se auttaa, herrat tekee mitä tykkää ja köyhät kyykkii.

Kysyjän kommentti

Jo vain!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 19:03

suurin osa kansanedustajista työurien pidentämistä haluavat..
Ja pois lähtijät isompaa toimeentuloaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 19:32

Ikävä kyllä taitavat kannattaa.Näinkö aina? Omaan pussiin loppuun asti? Hullua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 20:49

Kyllä, mitä olen seurannut politiikkaa, joka muuten vasta vanhemmalla iällä on alkanut kiinnostaa.
Työurien pidentäminen on päälimmäisena nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:47

Kyllä ne taitaa pidennystä kannattaa pääosa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:53

Herrat tuntuvat tekevän mitä herrat haluavat.

Montako hyvää poliitikkoa tarvitaan vaihtamaan palanut lamppu? -Yksikin riittäisi, mutta mistähän senkin löytäisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 22:50

Kyllä - työuria pitäisi kyllä muiden pidentää ? johtajat jäävät silti hyvälle eläkkeelle 60 v, työttömyydestä ei puhuta mitään. Pois jääviä edustajia, eikä eläkelaitosten johtajia se ei koske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 23:36

Niinhän se taitaa olla, mutta onneksi siellä on sellaisiakin, jotka kannattavat työolojen parantamista, jotta ihmiset jaksaisivat olla työssä eläkeikään. Onhan se tolkutonta nostaa eläkeikää, kun porukka on piiskataan sairauseläkkeelle. Hölmöläisten täkinjatkamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 07:24

Kyllä suurin osa kannattaa. Minä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 08:33

Ei kai he muuten asettuis ehdokkaaksi? Omaan "pussiin" kaikki puhuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:24

Eiköhän realismi pelaa tuossa tilanteessa eli jos jotain aiotaan tässä maassa ylipäätään tehdä, pakko pidentää työuria molemmista päistä. Ihmisten elinikä on myös pidentynyt.
Kansanedustajista en nyt puhu, heitä on vain 200 eikä heidän panoksellaan maata ylläpidetä.