Millä bensalla ajat?

Vieläkö uskallat laittaa autoosi E 10 bensaa?Oletko huomannut mitään bensasta johtuvia oireita autossasi.

Avainsanat: e 10 bensiini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 12:18

E-kympillä ajelen. En ole huomannut ongelmia. Paljon melua tyhjästä. Tuolla rapakon takana on jo noin 30-vuotta käytetty samanlaista polttoainetta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 12:23

En aja millään bensalla, vaan autolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 12:40

Meillä käytetään tätä E10, sitä asiaa on vissiin liioiteltu että moottorit menee rikki tästä uudesta bensasta, mutta mieheni mielestä nyt menee bensaa enemmän, teemme kokeen seuraavalla tankkausreissulla ja laitamme tankkiin 98 okt , ja kilometrit muistiin, ja sitä seuraavalla tankkausreissulla taas laitetaan E10 ja kilometrit muistiin, meillä on nykyään vaan kaupunki ajoa eli on todenpitävä se kulutuksen mittaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 12:53

olen koko volvoikäni käyttänyt 98 okt. bensaa autossa, saabissa piti olla peräti 99 okt. bensaa taannoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 14:14

Tyttäreni käyttää autossaan 98, mieheni autossaan diesseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:37

Ei lapseni sitä uutta edes huolineet joten tutuilla ja turvallisilla bensoilla ajavat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:56

Jep! Vastauksen jo tiedättekin en aja bensalla, enkä autolla.
Vaan lykin sanonko mikä suorana? rollaattoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 17:42

Omassani on E10 ja kamraatin autossa 98 oktaanista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 18:51

Tankkaan E kymppiä pienin varauksin.... Yleensä Toyotan tankkiin solahtaa "ysi kasia".Kaikki laadut liian kalliita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 20:47

Mieheni näytti tankanneen E10 ei ole ollut mitään häriötä bensan suhteen..Auto kulkenut..ne vähäiset
matkat mitä on tarvinut liikkua nikottelematta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2011 - 21:27

Ajan dieselkäytöisellä autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:42

En käytä E10, laitan toista laatua ysikasia. E10 kyllä sopii, mutta suhtaudun edelleen siihen pienin varauksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:46

Viälä käytän 98 ja jutuista päätellen taidan käyttää jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 23:42

Meidän pollelle kelpaa vain diesel.