Oletteko seuranneet uutisia ja kuvaa Japanista?

Avainsanat: maan järistys tsunami

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 23:46

Kyllä olen seurannut. Samalla olen miettinyt mitä seuraavaksi luonto meille järjestää. Ihminen ei sittenkään taida olla luontoa nokkelampi.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Siitä maanjäristyksestä tulikin odotettua suurempi. Luonto on ihmistä voimakkaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 11:30

on saatu ja kaameelta näyttää ihan hirveältä ... en osaa muuta ,kuin surkutella toivoa , et saavat äkkiä apua sinne mahdollisemman paljon ...sekä kestämistä siellä olijoille ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:53

Kyllä olen lukenut Japania kohdanneesta katastrofista ja tilanne on paha.Siellä on ihmisillä nyt oikeasti kamala hätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 12:03

Iltasanomista luin jutun, todella järkyttävää ja surullista luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 12:15

Luonnonilmiöitä tapahtuu nykyään huomattavan usein. Onhan se kamalaa katseltavaa. Ei siitä ole kuin toista kuukautta aikaa kun Australiassa oli tulvia ja myrskyjä. Mitähän vielä onkaan tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 12:27

12.16 uutinen; että siellä on ydinvoimala tulessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 14:17

Paljon niitä ihmisiä kuolee ilman sotiakin. Ihan kamalaa katsottavaa, kyllä menee kaikki pieniksi kun aalto tulee ja menee ylitse.Se on yhtä massaa autoja,taloja,laivoja,kaikki kelpaa mukaan.Hurja katsellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:19

Kyllä kuulin kun tulin kaupungilta kotiin ja avasin radion, vasta aamupäivällä ensimmäisen kerran ja
sitten katsoin netistä suoraa lähetystä Japanista.
Rytmikin meni sydämessä niin sekaisin, että täytyi käydä sydänlääkepurkilla, kun näin järkyttävän surullisia uutisia tulee eteemme.
Ja ne tuntuvat vain lisääntyvän, mitä kaikkea vielä kokea saammekaan.
Minä laitan käteni kyllä ristiin ja kuten varmaan arvaattekin rukoilen.
Kiitän siitä mitä meillä suomalaisilla vielä on, me emme vain aina muista siitä
olla kiitollisia.
Maamme on säästynyt tälläisiltä suuronnettomuuksilta, siitä saamme olla kiitollisia ja nöyriä
sen edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:36

Tulee seuratua jo ihan aamusta asti, kamalaa tämä luonnon voima, saadaan jännittää vielä todella huomiseen asti..
Itselläni ei tällähetkellä tuttuja siellä, mutta kuitenkin luonto jyllää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2011 - 17:47

Olen seurannut ja tuntuu mahdottoman pahalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 18:55

Kumpa saisivat kaikki ihmiset turvaan ja suurpalot mahdollisimman äkkiä sammutettua.Ydinvoimalat kuulemma suljettuina, mutta....Mistäpä tietää, mitä jälkijäristyksistä seuraa...
Hattua nostan ihmisille, jotka sinne menevät toisia auttamaan.Voimia heille ja jaksamista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 20:41

Olen seurannut sydän kylmänä,mulla japanilainen meiliystävä,jota kävin joitain vuosia sitten tapaamasssa-Hän on suur-Tokion alueella ja tutustutti mua 12-13milj.asukkaan kaupungin ihmeisiin ja tajusin kuinka valtava se on ja paljon ihmisiä.Kyoto oli jo paljon pienempi ja "kodikkaampi".Siinä kaksi metropolia joissa olin Honshun saarella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:23

On tullut seurattua ikävä asia.tuntuu olevan nykyään kaikellaisia luonnonilmiöitä aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2011 - 21:25

Kyllä olen ja tulee niin elävästi edellinen iso tsunami mieleen.