Mitä pelkäät eniten?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 22:23

En nyt erityisesti mitään pelkää mutta kyllä sitä toivoisi lähinmäisille tervettä elämää.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.03.2011 - 22:10

Kyllä se suurin pelko on seläntakana oleva pimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 22:11

Aina tuntuu että pelkää eikä tiedä mitä pelkää. Eikö ole kummallista?Kait se on tää epävakaa aikakausi.Välillä tulee sellainen tunne että ei pelkää enään mitään.Jos rupeaa pelkäämään saa pelätä aina. Mutta se on suojeluvaisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2011 - 22:17

Nykyisin vähän yhtä jos toista asiaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän tulee pelkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 07:20

Nyt kyllä pelkotilani on 0..
En ajaudu sellaisiin paikkoihin jossa kuuluu pelätä.. ( oma koti kullan kallis, naapurin koti kalliimpi)

No sanotaan jos tulevaa ajattelen, niin tulee luettua kaikki uutiset nykyään ja tämä maailman meno kyllä hirvittää tai jopa voisi sanoa että pelottaa.
Näitä diktaattoreita syöstään vallasta Libya nyt aiheena, niistä voi aiheutua vaikka mitä, mutta silti tunnen oloni turvalliseksi täällä meidän pienessä Suomessa olemme kumminkin kaukana heistä..

Egyptiin nyt kesällä menossa ei sekään minua hirvitä vaan olen päättänyt että omatoimimatkoja siellä emme tee vaan menemme retkien mukana, jo siksi koska nuo välimatkat ovat todella pitkiä.
Mutta eihänsitä tiedä vaikka kesällä edes sinne pääsisi, tiedä häntä. Mutta kyllä Finnmatkat ilmoittaa siitä jos on ajankohtaista, siksi kumminkaan en usko että sinne olen menossa eletään päivä kerrallaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 08:05

En varsinaisesti koe pelkoa henkilökohtaisesti. Noin yleisellä tasolla ajattelen kauhulla Suomen rikollistumista, varkaita, huumebisnestä, rahanpesua yms. kaikki lisääntymään päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 08:35

Se tulee mikä on tullakseen ja menee mikä on mennäkseen. Mitä niitä pelkäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 09:20

Tällä hetkellä suurin pelkoni kohdistuu veljeni vakavaan keuhkosairauteen,ei kuitenkaan kysymyksessä ole syöpä.Olen hyvin kiintynyt veljeeni ja joskus pelkään niin,että saan fyysisiä kipuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 10:55

Se, että Taivas tippuu päälleni ;0)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:02

tänään aamulla hammaslääkäriä. iltaisin yksin tupakilla pimeetä pihaa ja nurkista kuuluvia ääniä. ajatusten vaeltaessa lasten puolesta.
aina on joku asia jota pelätä - sille ei saa antaa liikaa tilaa, muuten menee aika sen miettimiseen.
ihan tulisin kipeäksi - pelkästään unen menetys on persiistä, saati että vielä fyysisesti sattuisi.
ilman pelkoa ei ole tunteita - tää taas yksi esimerkki luonnon kierosta huumorista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:51

Pimeää eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 13:02

ensi viikolla varmaan pelkään maanjäristyksiä ;)
nyt ei mitään pelkoja vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 13:34

En pelkää kuin junaa ja jumalaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:28

Pelkään, että sairastun niin vakavasti, että jään aivan sänkyyn toisten käänneltäväksi ja
hoidettavaksi. Esimerkiksi aivoinfarkti, jonka olen jo yhden kerran läpikäynyt ja jättikin jälkensä
minuun, voisi tehdä tämän. Siinä menee muisti ja kaikki muu toiminta häviää, tätä pelkään.
Siksi aina rukoilevana ihmisenä pyydän, että saisin unessa hiljaa lähteä poies.
Minä en pelkää Jumalaa, kunnioitan ja anon sekä kiitän myös joka päivästä.
Se on minun turvani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:54

Yksinäisyyttä. Sitä myös joskus kaipaan eniten.