Miten Elvis Presleyn viimeiset studiolevytykset 1970-luvun puolivälissä toteutettiin?

Avainsanat: elvis presley

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2011 - 20:43

fi.wikipedia.org/wiki/Elvis_Presley

Henkilökohtaisesti alakuloinen ja ammattimaisesti selvittämättä, Elvis kasvoi kyllästynyt ja tyytymätön. By 1976, no one could get Elvis Presley into the recording studio despite his contractual obligations. Vuonna 1976 kukaan ei voinut saada Elvis Presley tulee studioon vaikka hänen sopimusvelvoitteensa. Any enthusiasm he had previously mustered for recording was lost by the mid-1970s. Kaikki innolla hän oli aikaisemmin luki tallennus menettivät 1970-luvun puolivälissä. Whether it was the end result of a downward spiral or because he thought the drugs had affected the range of his voice is unknown. Oliko lopputulos syöksykierre tai koska hänen mielestään huumeet olisivat vaikuttaneet valikoima hänen äänensä ei tunneta.

To appease Elvis by making the recording process easier, RCA sent their recording truck to Graceland in February 1976 so the reluctant singer could work in the convenience of his own home. Rauhoittelemaan Elvis tekemällä tallennusta helpompaa, RCA lähettivät tallennus kuorma Graceland Helmikuussa 1976 niin vastahakoinen laulaja voisi työskennellä kätevästi omaan kotiin. Technicians set up a makeshift studio in the downstairs back room known as the Jungle Room because of its decor. Teknikot perustaa hätävara studio alakerrassa takahuoneessa nimellä Jungle Room koska sen sisustus. They made some technical compromises but, from this session and another session in October 1976, they produced two albums: From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee and Moody Blue. The October session, resulting in only four completed tracks, was Elvis' last effort at studio recording. He tekivät joitakin teknisiä kompromisseja, mutta tämän istunnon ja toinen istunnossaan lokakuussa 1976 ne tuottivat kaksi albumia: From Elvis Presley Boulevard, Memphis, Tennessee ja Moody Blue. Lokakuun istunnossa, jolloin ainoastaan ​​neljä valmistunut kappaletta, oli Elviksen viimeinen ponnistus klo studiossa äänittämässä.

Moody Blue, released in July 1977, consists of leftover tracks recorded at Graceland in 1976, three live songs from concert performances in April 1977, and one previously released cut titled "Let Me Be There." Moody Blue, julkaistiin heinäkuussa 1977, sisältää jääneet kappaleet nauhoitettu Graceland vuonna 1976, kolme live-kappaleita konsertti esityksiä huhtikuuta 1977, ja yksi aiemmin julkaistu leikata nimeltään "Let Me Be There". Critics and biographers have overlooked or criticized the album because it is a hodgepodge of tracks representing producer Felton Jarvis's desperate attempts to put together an album on schedule for RCA. Kriitikot ja biografiat on vähätelty tai arvostella albumi, koska se on hodgepodge kappaleita edustavat tuottajan Felton Jarvis on epätoivoinen yrittää koota albumia aikataulussa RCA. While it is not a musical milestone by any standard, Moody Blue does tell us something about Elvis Presley and for that reason it deserves consideration and evaluation. Vaikka se ei ole musikaali virstanpylväs millä tahansa mittarilla, Moody Blue kertoo meille jotain Elvis Presley ja siksi se ansaitsee huomiota ja arviointi.

translate.google.fi/translat...aphy35.htm

Kysyjän kommentti

Näinhän se oli kotistudio tuotiin kotiin,mutta jossain oli vuosi 1975, mutta ei se nyt haittaa, usein on niin monenlaista tietoa, että tiedä aina mikä on oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.03.2011 - 21:45

Aivotoiminta edelleen hakusessa, mutta tässä hieman tietoa ko. artistista itsestään:
fi.wikipedia.org/wiki/Elvis_Presley

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 08:41

En ole musiikin suurkuluttaja, enkä tuota tiedä. Odottelen lyhyitä ja ytimekkäitä vastauksia, josko oppisi taas jotain uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:49

Jungle Roomissa Elvis lauloi viimeiset studiolevytykset vuonna 1976.