Kumpi elokuva kannattee kattoa tänä iltana Deep Blue Sea vai Cujo?

Koska en ole kumpaakaan kattonu niin tarttisin mielipiteitä
ois kyl kiire kattoo

Lisätty: 09.03.2011 - 22:47

Éi enään mitään

Avainsanat: elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2011 - 10:24

Siis Cujohan on on kiltti berhandilaiskoira, joka erehtyy seuraaman jänistä tämän pesäkololle, jossa asustaa lepakoita. Yksi lepakoista puree Cujoa ja tämä saa näin ruttotartunnan. Trentonin perhe, johon kuuluu isä Vic, äiti Donna ja 5-vuotias pikkupoika Tad, on elokuvassa keskeisessä osassa. Heillä menee kaikki hyvin, kunnes Vic saa tietää Donnan pettäneen häntä, ja heille tulee tästä riita. Toisaalla Cujo-koira alkaa hiljalleen muuttua ärhäkämmäksi ja vähemmän leikkisäksi, eivätkä sen omistajat ymmärrä mistä on kysymys. Lopulta Cujo muuttuu raivohulluksi ja tappaa miehen. Trentoneilla Vic lähtee lomalle kaverinsa kanssa. Myöhemmin kun Donna ajaa auton, Tadin ollessa mukana, paikalliselle korjaamolle korjattavaksi, hyökkää Cujo heidän kimppuunsa. Rikkinäinen auto ei suostu käynnistymään ja he jäävät loukkuun autoon aution talon pihalle, Cujon odottaessa ulkona. Heitä uhkaa ulosmennessä Cujo, mutta autoon jäädessä janoonkuoleminen. He taistelevat hengestään kolme päivää, kunnes Donna päättää lopulta yrittää ulos......siis tämä, jos et ole kauhean eläinrakas ja kaipaat jännitystä vaikkapa naapurin tansakandogin mieltymysten mietintään iltayössä kuutamossa.....tai syksyllä syrjäisessä korvessa yksin oleskellen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:52

Olen joskus katsonut tuon Deep Blue Sean ja muistan sen olleen hyvän. Toinen on outo - jääkööt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 22:59

Molemmat katsonut useampaankin otteeseen...
Mutta katso tuo hai leffa kumminkin onhan tuo Rennyn ohjaama...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 23:30

Mä en ole huomannut kaan mitään "Deep sea" tai "Cujoa"vaan katselin "Seitsemää"jonkun aikaa,kun tykkään Morgan Freemanista,mutta sit tuli jotain inhottavaa kuvaan ja tulinkin chattailemaan :-) .

Lisätty: 10.03.2011 - 12:31

Apuuva,Opoy kertoo koko juonen Cujosta,ei semmosta saa tehdä,jos joku???? meinaa katsoa sitä.Nyt menee leffailta pilalle,kun tietää kaikki tulevasta leffasta,Tuhma Opoy,mitä menit tekemään???Aattele,jos on kaikki namut ja popcornit valmiiksi viereen aseteltu ja vilkasee vielä ennen leffan alkua Napsua ja vahingossa lukee sun tekstin.Ties mitkä seuraukset voi olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 11:52

Minä erehdyin oikein Kovan lain katsomaan pitkästä aikaa. Huumejuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 16:49

Ehdottomasti Cujo