Mihin/miten purat vihan/surut?

On monia tapoja päästä vaikeiden asioiden yli, toiset parempia ja toisen huonompia.
Toiset hukuttaa murheet viinalla, jotkut juoksee niin kovaa kun jaloistaan pääsee, osa keskustelee ihmisille vaikeista asioista... niitä on loputtomasti.
Mitä sinä teet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 21:34

Kikuttelen mihelleni ja mökillä ollessa huudan metsässä ja se huutaminen uskomattoman antoisaa laukaisee patoutumia.Puhumme myös ystävien kesken ongelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 22:08

Ehkä se puhuminen on minulle luontaisinta purkua. Näin olen menetellyt ainakin aikaisemmin. Nyt saattaisin toimia toisinkin. Olen huomannut, että kuormittavissa tilanteissa helpottaa, kun saan vetäytyä täysin omiin oloihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 22:57

Kiukuttelen ja siinä on kyllä mieheni tuo sijaiskärsijä...
tai toinen vaihtoehto on että pidän mykkäkoulua jokaiselle..
Nuorempana olivat nuo lentävät lautaset kuviossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:58

Minulla on erittäin hyvä ystävä joka on olkapääni - hänen kanssaan selviän lievemmistä asioista.
Pahat jäävät sisälleni ja niitä nakerran hiljaa ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 07:29

Kävelen metsässä, se rauhoittaa. Yritän myös puhua...jos joku vaan kuuntelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 08:13

Kyllä menen hiljaiseksi ja mietteliääksi. En hauku omiani.Menen lenkille ulos säännöllisemmin niin kauan kun on hyvä olla. Huono olo tulee ihmisestä sisältä päin omasta itsestään. Onhan asioita jotka suututtaa. mutta niistäkin sitten tuntuu selviävän paremmin. Pieni ruummiillin rasitus ulkoilmassa tekee ihmeitä. Siksi sitä kannataa tehdä muulloinkin .Hyvät happivarat auttaa asioitten käsittelyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 08:23

Minä miehelleni sitä vihaa puran mutta surut haluan itsekseni surra ja olla aivan hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 08:39

avomiehelleni kiukuttelen,
lähden lenkille Fiina-koiran kanssa,
hyvälle ystävättärelleni rutisen & marisen sekä sisarelleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 09:57

Murrosikäisenä purin suurimmat kiukkuni mattojen tamppaamiseen. Oli siinä naapureilla ihmettelemistä, että kylläpä on ahkera tyttö. Kävin myös juoksemassa, mikä 70-luvulla oli sen verran harvinaista, että "kirittäjiä" riitti. Minulla on muutama tosi hyvä ystävä ja mieheni, joille voin purkaa tuntojani. Perhe kyllä saa välillä kuulla kiukutteluanikin.