Mitäpä napsulaiset syövät iltapalaksi?

Mie otin juuri Röpön uunista ja munavoi on valmiina. Saunan jälkeen nam, nam.

Avainsanat: ilta pala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 21:24

Meillä syötiin tänäiltana keitettyjä snelmannin juustonakkeja,oli aika hyviä.Kahvit juotiin vähän aijemmin nyt jaksaa aamuun paastota,mittaan verensokerin aamulla paaston jälkeen,toivon,että ei olisi kamalan korkeella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 19:11

Kyllä tulee kohta juotua kahvit ja voileivän kera mieskyllä ottaa makeaa pullaa lisäksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 20:35

Join hunajateetä ja ruisleipää jossa savujuustoo. Sitten puuroa jonka teen puolukoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 21:00

Minulla on vaniljajogurtti menossa tuossa, mutta tuntuisi kun vielä kaipaisin jotain.
Jäi tuo syöminen vähän heikohkoksi iltapäivällä.
Omena odottaa kyllä yöpöydän laatikossa, joten se saa nyt sitten riittää.
Hyviä unia täysille vatsoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 21:11

Tein juuri mansikka-rahkaa..ja sitä tuli syötyä iltapalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:18

Näkkäriä jonka päälle levitän Beseliä sekä strutsinmaksalevitettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 23:48

Mulla meni iltapala/illallinen hiukan myöhään,tunti sitten söin risottoa,johon oli nakattu yks eilen paistettu linnunkoipi ja isoja herkkusieniä.Risotto risottoriisistä ja sipulia kärtsättynä.Maistui,kun oli opiskellessa tullut nälkä,olin kielitunnilla illansuussa,innostava ope yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 08:49

heitin vettä pari lasillista naamariin, siinä oli iltapala eilisillan,
joskus jogurttia tai hedelmän tai ruisleipää palasen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:23

Jukorttia, leipää, mysliä vähän mitä milloinkin kaapista löytyy.