Oletko syönyt jotain todella eksoottista lihaa? Mitä se oli ja miltä maistui?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 18:59

Eksoottisin lienee ollut krokotiilin liha ja maistui hyvälle, kuin nuorta vasikkaa olisi syönyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille! Krokoa en ole kyllä itse syönyt.Tarttee maistaa, jos saan vaan tilaisuuden!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 19:08

Miekkakalaa on tullut syötyä jos voi lihaksi kutsua!

Rodoksella söin oli kuivaa ja mautonta...
Epäilin sitä Sisiliassa kun Ravintolan omistaja sitä kehui, ja hyvä että otin oli todella hyvää ja maukasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 20:11

Liettuassa tuli siankorvia maistettua ei se pahaa ollut jos ei mitään herkkuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 21:11

en tietääkseni ole syönyt eksoottista lihaa, vain tätä tuttua kotimaista lihatiskilta saatua possua, nautaa ja
broileria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 21:28

Simpukoita ja rasvassa paistettuna on herkkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 22:12

Haikalaa söin viime jouluna, kun se kiusasi turisteja täälläpäin. Mutta huomaatteko: eipä ole haista enää ollut mitään puhetta. koska minä söin sen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:15

Kyllä eksoottisin on poronliha mitä olen suuhuni laittanut, tai mistä sitä tietää mistä tuolla etelänmaissa pihvit ovat loppujen lopuksi tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 23:01

Krokoa,ihan hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 09:42

Ei mitään kovin eksoottista, enenmmäkni kalaa kyllä mutta niistähän tässä ei ollut puhetta.
Jos joku saanut mautonta miekkakalaa, se on ollut huonosti valmistettua, vaatii maustamista ja hyvää kastiketta. Rodoksella saa usein huonoa ruokaa, siis kaupungissa.
Portugalissa olen saanut tosi hyvää miekkakalaa ja myös erästä toista kalaa jonka nimi ei nyt tule mieleen. Vastaavaa tilasin Kreikassa eikä ollut kehuttavaa. Jossain siis panostetaan myös ruoan makuun, ei vain siihen laskuun joka asiakkaan eteen kannetaan. Meriantura oli se ihana kala jota saatiin Portugalissa ja kreikkalainen vastaava oli yhtä tyhjän kanssa, ravintola oli kyllä upea puitteiltaan. (meni vähän ohi aiheen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 09:52

Porvoon lähellä on savustamo, josta voi ostaa todella eksoottisia lihoja. Muutamia olen maistellut, eivät jääneet edes mieleen mitä olivat, ei pahaa, mutta ei tullut suosikkia. Eksoottisinta "lihaa" olen syönyt Rhodoksella - siitä ei ottanut millään selvää mitä mahtoi olla. Koko kaksi viikkoa sitten yritettiin elellä pizzalla, sillä ruoka oli siellä ala-arvoista. Olen todennut saman, että ruoka mikä muissa Etelä-Euroopan maissa on maistuvaa, menettää makunsa ylitettyään Kreikan rajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:21

Olen syönyt hyvää lihaa ulkomailla oleskellessa, mutta jäi ikuiseksi arvoitukseksi mitä se lopen oli. Mutta hyvää oli, ja ehkä parempi kun en tiedäkään.