Renu Megane vm 2003 ajotiettis ilmottaa, että turvatyynys jotai vikaa. Missä se löysä liitin on nii teippaisin sen kiini !

Lisätty: 09.03.2011 - 18:32

Ei ol fyffee ku toi AutoPalin on nii pal jo laskuttan !!
Joka v----n asiaan tarvii tilata eriksee aika !!
Töis ei katot hyväl ku ai joutuu olee tommotti pikkuasian takii tavan takaa pois!!
Nii et jos joku suisinkii voisiis kertoo minkä penkin al se o !!??

Avainsanat: steeringbox not locking

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 16:37

"Renault Mégane yhdistää järjen tunteeseen" mainoksen mukaan.
mutta enpä uskoisi että itse kannattaa korjailla eikä teippailla. viisainta olisi viedä asiantuntijalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 16:56

Tuskin korjaantuu teipillä. Hiukan väärä kohde yrittää säästää. Meganen kanssa kannattaa ajoissa tulla korjaamon kanssa tutuksi, sillä "kunnollisia ranskalaisia saa vain Mäkkäristä" ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 18:11

Veisin auton ihan Renaultin huoltoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 20:29

Meillä sama ongelma,turvatyynyn valo syttyy omia aikojaan,mieheni yritti korjata itse,mutta ei löytänyt viallista johtoa eikä sulakkeissa ollut vikaa,huomenna viedään autosähköön on tilattu aika sinne.Se on kuitenkin varmaa,että jos valo alkaa palamaan autoa katsastaessa niin hylky tulee varmasti,meillä on katsastus tälläviikolla.Hirvittää minuakin mitä tulee maksamaan,mutta ei auta,vika on korjattava,jos meinaa autoa pitää.

Lisätty: 09.03.2011 - 20:33

Ps,meidän autossa ne johdot ovat kuskin penkin alla.ja meneevät sieltä johonkin huitsin nevadaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:06

Joka asiaan ei tee se itse -systeemi ole eduksi. Kyse on kuitenkin turvavarusteesta. Eikös käsikirja anna mitään osviittaa mistä mikin löytyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 10:13

Oletko varma, että kyseessä on turvatyyny? Nuo avainsanasi viittaavat siihen, että kyse on sähköisen rattilukon ongelmista, eli kun auton sammuttaa ja avaimen ottaa pois, tulee päälle ratin sähköinen lukitus. Jos se jää jumiin eikä avaudu laitettaessa avain tai avainkortti virtalukkoon, tulee käynnistyksen yhteydessä yrittää käännellä rattia.