Onkos teillä tälläistä?

Tarkoitin maanteitä enkä Teitä.
alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...50501.html

Avainsanat: tiekelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 12:33

Voi kun olisikin tuollainen rauhallinen "kylätie", meillä on näin:
alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...51101.html
muut kamerat: alk.tiehallinto.fi/alk/frame...frame.html
mutta keväinen on ajokeli pääteillä, ainakin toistaiseksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 09:23

Nyt en tiedä tilannetta tiellä,muuten on pouta ja aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.03.2011 - 10:04

Sipoon teillä alkaa penkat jo painumaan. Pikkutiet ovat osin jäisiä osin sulia, eipä niitä enää suolata... muuten kaikki päätiet ovat sulia ja kuivia. Nyt olenkin iloinen ekoista kitkarenkaistani vaikka talven liukkailla niitä usein kirosinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:22

Oli linkissä näköjään tilanne Perniön teillä,mutta en ole teillä enkä kaduilla vielä käynyt,mutta aurinko alkaa paistella.Ikkunasta havainto ,että kadulla on ruskea,paksuhko,urainen ja monttuinen jääkerros.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:59

Isot tiet kuivia ,pienet yksityistiet lumisia ja valkoisia.Kova tuuli tietenkin haittaa liikennettä ja aurinko sokaisee.Oli muuten aika tuttua paikkaa tuossa kuvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 12:41

Kyllä meillä on tiet melko sulat kaupunkialueella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 13:34

On toki, sillä asuinpaikkakunnallanikin on ollut satamatta useampia päiviä mikä on edesauttanut auramiehiä pitämään erityisesti päätiet loistokunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 14:59

Tiet ovat täällä kuivia ja aurinkokin pilkistelee välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 17:16

Tiet ovat vielä lumikerrosten peittämiä useimmissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 21:44

Tein tänään työkeikan ajellen tuota viitostietä. Olivat auranneet penkkoja tasaisemmaksi ja selvästi huomasi miten on lumet jo hieman laskeneet. Tiekin oli melkein koko matkalla sula ja kuiva. Kiva keli ajella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 04:29

Aurinko paistaa, tiet sulat.