X
Kysytty: 09.03.2011 - 01:45

Oon 18-vuotta enkä ole koskaan suudellut.

Hei, kaipaan pikaisesti apua ja paljon!!!

Oon 18v enkä oo koskaan suudellut ketään. Tyttöjenkanssa on kyllä ollut säpinää mutta ikinä ei oo uskaltanut lähestyä juuri sen takia kun on ollut noloa, kun ei oo koskaan.. :D
Nyt oon kovasti ihastunut maailman ihanimpaan likkaan ja tarvisin selvät ohjeet miten suudellaan.. Mitä miehen pitää tehdä? Mistä pidetään kiinni? Miten se tuntuu naisesta parhaimmalta?

Tyttökaveri ihmettelee ja kyselen tykkäänkö siitä oikiasti kun en ole lähestynyt.. En kehtaa sanoa. APUA!!!! :'(

Avainsanat: suutelu seurustelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 07:17

Miksi kaipaa ihmislapsi.miksi kaipaa ystävää.Miksi ei viihdy ihmislapsi,miksi ei,viihdy yksinään.Siksi että kaksin kalat,kaksin kalat virrassa.Kaksin aidan seipähätkin ,kaksin langat pirrassa.
Kahden kauppa kolmannen korvapuusti .
Nuo asiat kuuluu nuoruus ikään.Sinun täytyy päästä tietenkin tyttöä lähelle ja molempien yhteisestä halusta. Ensin kättä kaulalla pitäen ja keskustellen . Hitaasti hyvä tulee .Kyllä se hyväily siitä automaattiseti etenee pienin sykäyksin. Se on normaalia. Jos toinen tai toinen jostain syystä ei halua edetä heti pitemmälle .Ei pidä väkisin anna ajan kulua.
Tulee niitä uusiakin tapaamisia. Jos tykkäätte molemmat.Ei ole mitään muuta selkeää ohjetta. Kaikki molempien ehtoja noudattaen.
Ei pidä hermoilla ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 07:23

Kyllä kaikki ovat oppineet suutelemaan, ja jokaisella on se ensi kerta. Halailet vähän ja poskelle ensin pikkupusuja kyllä ne huulet siitä sitten toisensa löytävät, älä sitä kieltäsi sinne suuhun ensimmäisillä kerroilla työnnä, mutta jos tyttö sulle sitä tunkee niin sitten sinäkin voit kielareita tehdä. Parin suudelman jälkeen oletkin mestari jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 07:35

Tuossapa maarit3 kertoikin ohjeet jo lyhyesti. Rohkeasti alkuun niin kyllä se juttu siitä itsestään aukeaa ja etenee. Tsemppiä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 09:14

Hyvät ohjeet sait Maaritilta,kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.03.2011 - 10:12

Kerropa tytöllesi rohkeasti että missä mennään ja että niitä kokemuksia ollaan vasta hankkimassa. Ei kukaan ekalla kerralla ole täydellinen ja asian vellominen vain kasvattaa epävarmuutta. Opetelkaa rauhassa nauttimaan toisistanne ja muistakaa puhua: mikä tuntuu kivalta, mitä et ikinä tekisi, jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 10:27

mister M antoi minusta mainiot ohjeet ja kannatan niitä itsekin.Parasta kertoi likalle,missä mennään elikkä yhdessä voitte rikastua kokemuksesta.Jokainen meistä on ollut ensialkaja ja alkukokemukset erilaisia kuin myöhemmät,monasti viattoman kauniita muistella vuosienkin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:31

Kyllä sitä vielä ehtii. Saatat vielä jopa kyllästyä koko lajiin.. ?? Eli rohkeasti vaan, annat tilanteen viedä ja unohda turha tekniikan miettiminen. Eipä sen kai kuulukaan ensimmäisellä kerralla mikään tajunnan räjäyttävä juttu olla. Vaan ainutlaatuinen, jonka muistat lopun ikäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 12:43

Kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa..
Älä ol huolissas ensisuudelma on yleensä kokemisen arvoinen ja muistaa koko ikänsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 13:50

Usko pois: kyllä sinä osaat ilman harjoitustakin suudella joten rohkeasti vain pusuttelemaan. Suutelemisen taito on geeneissäsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 16:25

Voi hyvät hykkyrät! Mistään ihmeellisestä et ole jäänyt paitsi. Aikanaan kaikki luontuu itsestään. Usko pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 17:18

Luonto on se joka tikanpojan puuhun vetää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 21:40

Voi sinua. Vielä sinä ehdit suudella huulesi ruvelle. Se tulee luonnostaan, ei siihen tarvita käsikirjaa. Se on niin luonnollinen asia kahden ihmisen välillä, että pian huomaat että olet koskaan epäröinnytkään.
PS. Katsele vaikka Kauniita ja rohkeita - siellä pussaillaan ja paljon. Voit saada jotain vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 04:27

Aika parantaa haavat, ehdit vielä. Älä turhaan ota paniikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 01:03

Iltasanomat auttaa, tai sitten ei ? Osaatko suudella?
www.iltasanomat.fi/seksi-par...47578.html