Niin kaikki napsun naiset Oikein riemullista naisten päivä iltaa!!!!

Lisätty: 08.03.2011 - 20:23

Japp ostin kyllä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 20:44

Voi hyvin paljon kiitoksia. Sinulla ainainen kesä kun täällä olemme kokeneet kovan talven. Olet kun uimasta olisit tullut. Tuo lämpö henkii tänne asti lahden ylitse.,tuulien tuomana.Nyt tosiaan kansaivälinen naisten päivä. Ihana olla nainene.Kiva kuulla .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 20:15

Kiitos vaan. Ostitko sinä kukkia vaimollesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 20:25

Kiitoksia vain! Miellyttävä viesti, kyllä ne meidän miehet ovat edelleen kohteliaita, vaikka niitä joskus morkataan.
Vaikka en tiedä, oletko suomenmaan poikia, mutta näillä palstoillahan olemme yhtä.
Kivaa kevään odotusta Sinullekin, sinne "etelän auringon alle" täältä kylmästä
Pohjolasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:03

Kiitoksia vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:06

Kiitos kiitos naistenpäivän toivotuksesta,hyvin päivä meni ja nyt lähden tavottamaan uni Jukkaa,et hyvää yötä teillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:10

Kiitos ja kumarrus sinne etelän lämpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:38

Kiitosta samoin ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 06:48

Voi kiitos sinulle. Mukavaa, että vaimoasi muistit. Fiksuja, kohteliaita miehiä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 22:03

Kiitti vaan!!!Eilinen ilta jo mennyttä aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 04:27

Kiitos Sulkis.