Kukaan käynyt tänä talvena Korkeasaaressa?

Näitkö paljon eläimiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 19:38

En ole elämäni varrella koskaan käynyt Korkeasaaressa, sinällään jännä juttu, koska matkustellessani muissa maissa tulee aika usein käytyä sikäläisissä eläintarhoissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille...Jäi minultakin tänä talvena siellä käymättä.Varmaan sitten kesällä taas!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 20:29

No eipä olla ja lupaan, että en menekkään sinne ehkä en koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 20:51

No enpä ole koskaan talvella siellä käynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 09:46

En tänä talvena, mutta muina talvina kyllä: lapseni ollessa pieni kävimme Pääsiäisen aikaan katsomassa tipuja. En edes muista minä vuonna olen viimeksi käynyt saarella. Pikkuisena en edes halunnut koko paikkaan, sillä minulle tuli aina paha mieli - vangittujen eläinten olemus sai minussa aikaan valtavan säälin tunteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:34

Enpä ole vielä ehtinyt mihinkään.. vasta talviunilta heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 12:42

Se on kummallista kun liian lähellä olevat kohteet "ei kiinnosta", en ole varmaan 10 vuoteen käynyt siellä. Ei tullut käytyä edes katsomassa niitä jääveistoksia. Ne häkkieläimet siellä on lähinnä säälittävää katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 14:08

Kyllä varmaan moni mutta en minä. Niin kylmää on ollut ettei ole tehnyt mieli oleilla ulkkona kovin kauaa. En ole käynyt siellä varmaan pariinkymmeneen vuoteen.Kun tytär oli pieni siellä tuli käytyä ja aina kesällä.
Mielestäni eläimet kuuluvat luontoon ja ihailen kyllä luonnossa liikkuvia eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 15:21

vielähän tuota ehtii tämän talven aikana sielläkin käväistä.
Hesassa asuessa kesäisin siellä pistäydyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 21:27

Eipä ole tullut käytyä. Toissa kesänä kävimme tyttöporukalla, olin tosi pettynyt koko saareen. Eläimiä oli tosi vähän näytillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:16

Aikaisempia talvina olemme käyneet lasten kanssa, mutta nyt on jäänyt käymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 04:24

Tänä talvena en ole käynyt.