Joko katoiltanne rymisee lumet alas?

Sattunut vahinkoja?

Avainsanat: kattolumet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 08:29

Syöksytorvissa käy rytinä joka päivä kun aurinko sulattaa yöllä jäätyneet "veret"?
Tiilikatto ei anna lumia alas kuin vetenä ja kolaamalla!

Kysyjän kommentti

Niin se on.Miesväki tänään lumia pudotteli.Onneksi tiilet sentään katolle jäi.Ja miehet tulivat omia aikojaan tikapuita alas...Huomenissa minä sitten siirtelen niitä maan kamaralla. Ei tarvi punttisalille mennä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 19:36

Osittain jo rytissyt alas, tänä vuonna vielä toistaiseksi ilman vaurioita. Naapurilla kävi huonompi tuuri, tuli lumet, seinätikkaat ja tikkaitten mukana osa tiiliverhousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 19:36

Ei vahinkoja,kun liukkaasti painaa ovesta ulos,sillä katolla on kielekkeet ulokkeina.Rytisee vähän väliä,ei tosin tänään,kun ei aurinko paistanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 19:52

Ei siellä ole enää mitään mikä rymistelisi, mieheni on 2 kertaa sieltä lumet pudottanut alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 20:30

ei meidän kerrostalon katolta ole tullut möykyn möykkyä vielä.
Mutta liukasta on katukäytävillä, saa kyllä persluita varoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 20:51

Ei ole ropleemaa. On tullut ja melkein sulanutkin .Loimme kerran lumet pois tammikuun lopulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 20:56

Tämän päivän olen taas kuunnellut ja ulos mennessä juossut ihan nopeasti alta pois.
Yhtään enää en alle halua jäädä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 06:52

Kaik´lume on tullu ja tikarappuse jäi ehjäks´.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.03.2011 - 10:17

Viikonloppuna tapahtui karmea onnettomuus: Noin 70cm pitkä punainen lumilapio hautautui katolta rymisseiden lumimassojen alle, niin ainakin oletamme. Jäämme jännityksellä odottamaan lumien sulamista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 14:23

Ei rytise mikään, kaupungissa taloyhtiö hoitanut lumet pois ja maalla tuli aika hyvin itsestään aaltopeltikatolta, toki kerran oli tilattava lumenpudottajat. Viime lauantaina talkoovoimin otettiin lumet pois rakennusten seinän vieriltä , ettei tule vesivahinkoja lumen sulaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 21:26

Ryminällä on tullut - tuoden vuorilautoja tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:15

Eipä ole tullut, katto se sen verran tasainen, että siellä ovat ja aurinko sulattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 04:23

Ei vahinkoja ole tullut, mutta ryminällä ovat tulleet.