Kuinka saan sähköpostini luettua ulkomaalta käsin....terv. Eeva

Lisätty: 08.03.2011 - 18:22

Kiitos Putte-46...Minulla on Gmail,sen voin lukea,mutta Hotmailia en,kun olen unohtanut salasanan....??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 18:01

Avaat vaikka Gmail tilin ja ohjaat postit sinne
"Oletko uusi Gmail-käyttäjä? Se on ilmainen ja helppo käyttää." Luo tili »
www.google.com/accounts/Serv...mplcache=2
Muuta en voi neuvoa kun en tiedä mikä SP sinulla on ?

Lisätty: 08.03.2011 - 22:06

Ajatuksia ? eli pääsetkö kotikoneelta Hotmailiin (salasana tallennettu) ?

Eikö Hotmailiin voi tehdä SP:n edelleenlähetystä Gmailiin ?

Jos olet käyttänyt Firefoxia ja tallentanut salasanat kotikoneellesi, niin käyttämäsi salasanat ovat tallessa ja näkyvät tuolla:
Asetukset > Turvallisuus > Tallennetut salasanat > Näytä salasanat

Jos olet Hotmail-, Messenger- tai Xbox LIVE -palvelun käyttäjä, sinulla on jo Windows Live ID. (eli onko niissä sama salasana ???)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 18:16

Minä käyn ne katsomassa kirjautumalla "mail.inet" tililleni ja katson mitä siellä on.
Luen valikoidut ja kirjaudun ulos sekä poistan selaushistorian (Ctrl+Vaihto+Del) jos ei ole oma kone.
windows.microsoft.com/fi-FI/...-shortcuts

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 19:04

Kirjaudu sähköpostin palveluntarjoajan www-sivuilta sähköpostilaatikkoosi. Lue viestisi siellä ja vastaile tarpeen mukaan. Vieraaseen tietokoneeseen ei missään tapauksessa kannatta synkronoida oman sähköpostin tietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 19:39

Ihan normaalisti,tietysti tarvitset oman käyttäjätunnuksesija salasanan,jos olet unohtanut ne,on tilanne sama kotimaassa eli et voi lukea meilejäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:06

Salasanasi saat kyllä hotmailista gmail tiliisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 21:22

Olipa osuva kysymys, juuri tänään pohdin samaa. En keksinyt ratkaisua, toivottavasti saamme kumpikin oikean neuvon siihen.