mistä kuunnella semmoisia biisejä joita ei löydy googlesta tai youtubesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 19:09

Radio on pienen pieni laite.... Suomalaisia nettiradioita on 65. Nettiradiot lähettävät ohjelmansa suorana ja ilmaiseksi netin kautta. Yle Areenan nettiradiot ovat laitettu linkkiin erikseen ja jääkiekkoradiot. Voit kuunnella myös podcast-lähetyksiä silloin kun haluat. Tässä linkin alussa ovat myös suosituimmat nettiradiot.

Lähteet:
www.tvnewsradio.com/tv/musii...anavat.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 15:53

ennen oli tapana ostella levyjä (tai cd) ja soitella niitä, mitenkähän lienee nykyään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 17:58

se on vaikeaa nykyisin,"hohhoo" siis ennen maalla ei ollut edes radiota kuin vasta 62 vuonna ,nykyisin on vehkeitä pilvinpimein ja halpoja vertaa vuonna 62.ei ollut edes sähköjä,silti mulla on levy kokoelma ja suuri,mutta nyt saa cd sekä dvd diskejä jos haluaa hankkia,siis ostamaan ei kaiken tarvia olla ilmaista,jos jotain haluaa sitä myös saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 00:24

Omasta levyvalikoimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2008 - 19:10

radioblog.com