Onkos kukaan ollut tropiikissa ja maannut kalankakkahiekalla?

Avainsanat: hieno ranta hiekka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 14:26

Luin siitä aamun hesarissa,mutta mulle ei ole uutta tietoa.Kuulin siitä aikoinaan,kun ihastelin vitivalkoista hiukan karkeaa "hiekkaa" yhden Karibianmeren paratiisisaaren rannalla eli olen ollut makoilemassa ja ihastelemassa kalankakkahiekkaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 14:01

www.hs.fi/keskustelu/aihealu...u/5810692/

tässä linkki aiheeseesi keskustelupalstalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 17:13

Ei ole tullut ilmeisesti maattua mutta kiinostais kyllä koittaa jossain paratiisisaarella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2011 - 17:20

Enpä ole ollut tropiikissa, mutta taitaa jokaisella rannalla löytyä kalankakkaa enemmän tai vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 17:22

Eipä ole tullut kokeiltua, mutta onpahan jotain tavoiteltavaa seuraavilla reissuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 18:31

Ikäraja ei riitä siellä makoilemiseen. ennen kasteltiin pelargoniat kanankakkalannalla ja kukkivat hyvin.
Nykyään sieltä saa rusketuksenmakoilemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 20:00

Yritin kerran ottaa aurinkoa sellaisella Dominikaanisessa tasavallassa, mutta kaupustelijat kävivät potkimassa että ostaisin jotain. Sen jälkeen upotin varpaani useastikin sen uumeniin kävellessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:14

Enpä ole kokeillut.