Oikein ihanaa naistenpäivää!

Eilen nukkumaan käydessäni ajattelin:
Huomenna minä lämmitän saunan, pidän itseäni hyvänä.
Kävelytän, uitan, pesen.
Kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti ihaillen, kehun.
Sinä pieni urhea nainen,
minä luotan sinuun.

Eeva Kilpeä muunnellen - Oikein hyvää naistenpäivää kaikille Napsun urheille naisille.

Avainsanat: naistenpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 09:35

Tänään vietetään päivää naisten,
se on myös Teidän suomalaisten.

Kukkia kedon minä poimin täällä,
näette varmaan ne pöytänne päällä.

Onnittelut napsu naisille täältä tuon,
kanssanne nyt virtuaalikahvit juon.

Napsutelkaa iltaan asti,
koko päivän ahkerasti.

Viettäkäähän aikaa mukavaa,
kunnes päivänne mailleen saa.

Lähteet:
suoni

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sinä kerroit kauniit ajatukset myös niille naisille joita kukaan ei muista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 08:14

Hyvää naistenpäivää. "Naiset, älkäämme murehtiko ikääntymistä. Katsokaas ne on ne munat jotka pilaantuvat. Ei kanat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 08:18

Sitä samaa toivotan sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 08:39

Voi kiitos ihanasta runosta ,meidän tarttis muistaa itseämmekin. Ihan noin kun tuossa sanotaankin.

Olen nuori nyt vanhenemaan kerkii aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:57

Samoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 11:20

Kiitokset ihanista runoista ja ajatuksista. Eeva Kilven runo on aivan ihana! Runon teemaa voisi noudattaa joka päivä - niin naiset kuin miehetkin. Railakasta ja Onnellista Naistenpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 11:28

Kiitoksia kaikille runoilijoille ja hyvää päivän jatkoa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 11:44

Hyvää Kansainvälistä Naisten Päivää Napsu-naisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 14:14

tänään naisten päivän kunniaksi..muista helliä itseäsi..sinun ei tämän päivän aikana tarvitse kuin siivota koti,hoitaa lapset,pestä pyykit,tehdä ruuat,selvittää riidat,tiskata,olla loistavan ja haluttavan näköinen sekä harrastaa taivaallista seksiä..ei siis juurikaan mitään..voi kun joka päivä pääsisi yhtä helpolla..miksei aina voi olla naistenpäivä;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 15:02

Hyvää naistenpäivän loppua toivotan myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2011 - 17:17

Kiitos paljon, ja Hyvää Naisten Päivää myös itsellesi. Kiva runo, jotenkin tutun kuuloinen. Olen sen lukenut jostain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 21:23

Kiitos Ida, vielä kerkeän tämän vuorokauden puolella kiittää Sinua toivotuksestasi ja näille myöhäistunneille toivottaa Sinullekin tätä valtavan ruusuista naistenpäivää.
Ensi vuonna otetaan uusiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:13

Kiitos, ja oikein kaunista naistenpäivää Idalle!