Johan selvis hikan syy heh,heh.

www.iltalehti.fi/uutiset/200...0_uu.shtml

Avainsanat: hikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 20:56

Iso-isä sanoi, että "tuas käv uatran kärk kivvee", kun tuli hikka "särkee syyvessä" tuolla eteläisessä Savossa missä on kiviset pellot.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 19:48

On tainnut amerikkalainen professori niellä useammankin kalan, kun hänen aivonsa hänelle
tälläistä syöttää. No uskokoon ken niin luulee, minä kirjoitan eriävän mielipiteeni hänen
teoksensa lausumaan. Ei aihetta enempään kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:52

Olipa kiva lukea uutta asiaa. Minulla itselläni hikka tulee helposti. Tungen liian nopeesti jotain kuivaa ruokaainetta suuhuni ja syön liian pian hyvin purematta .Siitä saan hikan välittömästi. Se loppuu kun juon päälle vaikka mehua. Jotakin siinä tapahtuu tuolla ruokatorven tai sitten palleassa. Kivasti se nikottelee ja hikottelee.Jotain tuolla hengitykselläkin merkitystä tuossa nopeessa syömisessä.Jostain luin että jokainen suupala pitäisi pureskella suussa ennen nielaisua 250 kertaa että sylki tekee tärkeää tehtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:05

No en kyl itse myönnä et mun aivot luulee mun olevan kala. HEH HEH

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:11

Uutistenlukija sai hikkakohtauksen suorassa lähetyksessä, mutta jatkoi sitkeästi.
Katso juttu ja video www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...08831.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:40

"Sää vissi luule, et mää ole ahvena......"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:17

Nyt sitten selvisikin minulle miksi viihdyn niin hyvin vedessä,olenkin kala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 22:32

Kalojahan tässä sit ollaan kyllähän Amerikkalais tutkimusta tarttee uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 23:01

Hikkaa esiintyy usein myös viskisiepoilla (Highland Queenius) Pesii paremmissa baareissa, kuuluu loislintuihin ja on valmis vaikka mihin. Ääni käheähkö, huorahtavan nikotteleva hik-hik-hik. Saa harvoin poikasia, vaikka pariutuukin usein..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 00:03

Voi surku,eikös yks paaveista kuollut siihen,kun luuli olevansa kala.Kokemuksen perusteella luulen sitten olevani kala aika harvoin ja pienen aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 06:28

Heh, heh, että määkin oisin sit ahvena....hik.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 08:05

No nyt selvisi jatkuva hikottelu: kalamerkkillä tuntuu olevan vieläkin herkemmässä tuokin vaiva.
Varsinkin jos vielä menee tunkemaan lihapullia kylmänä suuhunsa - ei taida kuulua kalojen ruokavalioon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 08:37

Väittävät, että kala kasvattaa aivoja. Ei taida auttaa, vaikka söisi kilokaupalla päivässä. Hih, hih, hii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:11

Jaahas, vai kalana tässä välillä ollaan. Hauska juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:06

kaikkea sitä on tullut itsestään luultua,

että sitten vielä olevansa kala vaikka kituset on jo aikoja sitten kasvaneet umpeen ...