Onko kellään hyviä (ja edullisia) laihdutusvinkkejä?

Pelkkä "oikee ruokavalio ja runsas liikunta" ei nyt vaan käy,jotain muuta kiitos. Onko kellään kokemuksia esim.Detox-kuurista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 20:14

mistään kuureista en tiiä, mutta eipä ne ole edullisiakaan.
ruokavaliosta en paasaa - tosiasia on että kun investoi vähemmän ruokaan on pakko syyä vähemmän. se on edullista.

Kysyjän kommentti

Loogista ;D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 19:07

Voi, että naistenlehdet ovat täynnä näitä erilaisia "kuureja".
Oikea ravinto elämäntavaksi siitä on kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:23

Samaa mieltä kuin sirkkaliisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:45

En kannata mitään poppa konsteja joillain ihme liemillä ja jauheilla. En pelkkää paastoakaan.
Olen itse pudottanut useati painoani. Mutta ihan terveillä ja järkevillä toimenpiteillä. Olen pienentänyt tuota kalorimäärääni päivisin ja liikkunut säännöllisesti. Tehnyt kerran päivässä, hiepintaan tuovaa liikuntaa.
Aina ensin tarkistanut ja kirjoittanut syömiset ja juomiset viikon ajalta ylös. Sitten tehnyt korjauksia siihen terveesti ajatellen.
Ihminen kuluttaa energiaa tietyn määrän joka päivä, vaikka ei tekisi mitään.Pieniä aterioita 4-5 Rasvaa tl päivässä siinä on ruuanlaiton rasvakin mukana .Järkevä syöminen ei muuta.Kaikki röystäily ruuasta pois.Raakoja juureksia ja hedelmiä voi syödä telkkaa katsoessa jos mieli jotain ylimääräistä tekee.Itse kuorin kuppiin raakaa lanttua ja porkkanaa melkein päivittäin.Hedelmiä ja marjoja.Niitä napottaa toisetkin kuppi useati tyhjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:03

uutiset.ruokatieto.fi/WebRoo...id=1122676

Rento painonhallinta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:49

kaikenlaiset hömppäkuurit ovat humpuukia ( mun mielestä)
syöt vähemmän kuin kulutat, kas siinä kaikki.terveellinen ruokavalio,salaattipainotteista ja hedelmiä sekä juureksia välipalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:57

Samoilla linjoilla muiden vastanneiden kesken, oikotietä ei ole, vaan oikea ruokavalio (mulla vhh) ja liikunta. En usko laihduttaviin pillereihin tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:13

Ei mitkään ihmekuurit auta laihtumiseen..Kyllä se ruokavalio millä pystyy laiduttamaan,ja liikunnan lisääminen.
Teidän sen kokemuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:19

Syöt vähemmän ja liikut enemmän,se on siinä.Pika diettien tulokset häipyvät myös pikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 22:34

Mitä vähemmän syö sitä vähemmän lihoo ja liikunta on tietysti plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 23:06

Opi eri ruoka-aineiden energiasisällöt.

Laihduttamisessa vaikuttaa kaksi asiaa TAHTO ja TIETO. Tahtoa on kuten kokemuksesta tiedätte vaikea kasvattaa. Sen sijaan tietoa voi helposti lisätä opiskelemalla. Yksi avaintieto ylipainoiselle on se, kuinka paljon kaloreita eri ruoka-aineet sisältävät. Kalorivisa tietokilpailutyyppiset sovelmat on tehty sitä kalorimäärien opettelua varten. Näitä klikkailemalla voit opetella tietämään paremmin kuinka monta kaloria milloinkin pistätä suuhusi ja mikä ruoka-vaihtoehto olisi vähiten lihottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 23:59

Tosiaan nyt kevään korvalla kaikki naistenlehdet ovat täynnä kymmeniä kuureja,varmasti sieltä löytyy sulle"puolueetonta" tietoa Detoxista.Peesaan myös muita,sillä mitään ihmekuureja ei ole olemassa,kaikki perustuu sitkeään yritykseen,hallita syömistä vähemmän kuin kulutusta.
www.fineli.fi
löytyy ravintoaineista yms.kaikki tieto mitä ihminen tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 08:02

Olen itse aikoinani ollut työkavereideni kanssa hiilihydraalittomalla ruokavaliolla - kaikki laihduimme kuka eniten kuka vähiten. Ja aika nopeassa aikataulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:26

On todettu jo aikaa sitten etteivät kuurit auta yhtään, täytyy tehdä elämäntaparemontti ja pysyvä. Mitään ihmekuureja joillain valmisteilla ei todellakaan ole, sehän on vain tuotemyyntiä.
Syömällä järkevästi eli pikkuhiljaa pienentämällä annoksia, vähentämällä niitä tuotteita joihin tuntee suurta kiusausta , eiköhän se siitä ala. Ravinto-oppiin on syytä perehtyä, tosin se ei ole niitä helpoimpia juttuja.Joitain repsahduksia silloin tällöin voi itselleen sallia, silloin pinna kestää paremmin.
Liikuntaa täytyy lisätä, mutta sen ei tarvitse olla mitään rajua liikuntaa, ihan ulkoilmassa kävely muutaman kerran viikossa tekee hyvää. Happi polttaa kaloreita.