Turisas järjesti yllätyksen Isossa-Britanniassa, minkälaisen?

Turisas, yllätys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 18:46

Puolella korvalla kuulin uutisista, että on neljäs jollakin listalla...ja ehdin nähdä vilaukselta heidän musisointiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 19:00

Melodista folkmetallia soittava hämeenlinnalaislähtöisin Turisas on noussut rock-albumilistan neljänneksi.
Yhdysvalloissa se on saanut kehuja Stand up And Fight-levystään Soundi lehdessä ja nyt albumi on
ensimmäisellä viikollaan ponkaissut Iso-Britaniassa virallisen listan kärkeen.

(Näin luin ja kirjoitin, en kyllä ymmärrä oikein tekstiä)

Lähteet:
Yle Häme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:31

Äsken tuosta Turisas yhtyeestä uutisissa mainittiin, että on Englannissa listan kärkipaikalla. Näytti olevan joku rokkibändi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:15

Kotimainen Turisas voitti Metal Hammerin äänestyksen

www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=13138

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 23:25

Onko kyseinen bändi siis suomalainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 00:34

Hieno homma,vaikka en olisis tiennyt yhtiskäs mitään asiasta,joka niin h.tärkeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:58

En ole tietoinen koko bändistä - ei ole ilmeisesti minun korvilleni tarkoitettua musaa, koska on päässyt ohi korvien moinen musisointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:08

Turisas on muinaissuomalaisen sodanjumalan Tursaan mukaan nimetty folk metalia ja viikinkimetallia soittava yhtye, jonka perustivat Mathias Nygård ja Jussi Wickström Hämeenlinnassa vuonna 1997. Yhtyeen tyyliä kutsutaan myös battle metaliksi yhtyeen debyyttialbumin nimen mukaisesti. Kolmas albumi, Stand Up And Fight julkaistiin Suomessa 23. helmikuuta 2011.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 18:11

enpä edes huomannut asiaa vaikka saarilla tulikin vietettyä koko tovi,
no tosin en varsinailla rokki-reisulla ollutkaa, tuli seurattua vähän toisenlaista menoa

hyvä homma siitä huolimatta että pärjäillään kaikenlaisissa hommissa