Oletko pitänyt käärmettä sylissä?

Miltä se tuntui?

Avainsanat: käärme

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 18:48

Olen pitänyt kädellä pientä käärmettä ja kaulassa on ollut 4 metrinen kuristajakäärme Keniassa. Hoitaja oli vierellä. Ihme ja kumma se köriläs oli lämmin, mutta hieman suomut tuntuivat, kun sen pyrstö alkoi kiertymään reiteni ympäri...kokemus oli huikea. Sinne jäi käärmekammoni.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 18:44

En ole enkä välttämättä haluaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:09

Enpä ole ja voi mennä niin, että en eläissäni käärmettä syleile enkä silitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:20

Ei elävänä, vain kuolleena pullossa spriihin säilöttynä ja sekin kokemuksena riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:42

Kuollut kyykäärme nyljettiin ja pistettiin nahka saharaitoineen kepin päälle. Ei hassumpi juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:58

Kuolutta kyytä kun poikani nylki tuossa alakerran pöydällä.Kyy jäi auton alle ja vatsata tuli ulos poikasia myös. Hän haki ja nylki.Pisti kuivumaan .Äiti ja Isä tulkaa katsomaan myrkkyyhampaita.
Ei ole tehnyt elävää kyytä käteen ottaa, on niitä tässä joka kesä.En kyllä ottaisi vaikka saisin jonkun muukin käärmeen kanssa sitä kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:59

Onpa tullut pidettyä tyttäreni kotona on 1.5 metrinen viljakäärme..
Ei mitenkään ilkeä tunne vaan ihan lämmin kaveri ja kuiva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:38

En voisi edes ajatella,että ottaisin käärmeen syliin..
Olen aina inhonnut käärmeitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:00

Rantakäärmeitä olen pitänyt käsissäni. Marrakeshissa joku käärmeenlumooja yritti väkisin laittaa käärmeen ja minut samaan kuvaan - ei totta tosiaan onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:20

Edellä ajaneen kaverin moottoripyörästä, yli 50v sitten, lensi jotakin kaulani ympäri. Hanskalla otin sen pois ja oli ilmi elävä kyykäärme, tosin vähän pölmistynyt taisi olla sekin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:23

Olen koskettanut kuollutta kyytä,ei ollut niljakas,mutta inhoan käärmeitä enkä halua olla niiden kanssa missään tekemisissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:58

Intiassa yrittivät niitä kalkkaroitaan tuoda lähemmäksi, pakenin oitis kauemmas. Zinna-koira kerran kuollutta kyytä ylpeänä kotiin toi, onneksi ei ollut ehtinyt Zinnaa puraista kyy.
sekä kerran oli vahva tunne terassilla että joku tuijottaa, kyy siinä rapulla kerällä minua tsiikaili. sanovat että tietää kuolemaa taloon, jos kyy rapuille tulee, seuraava asukas joka siihen huusholliin meidän jälkeen muutti, koki kuoleman ( nuori henkilö).
olenpa joksus lapiolla joutunut kyyn lopettamaan. syliini en käärmeitä ole koskaan ottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 00:37

En ,enkä tissien välissä.Kerran oli yks kampaaja mulla,jolla oli lemmikkikäärme,annoin hänelle pienen verkkopussukan sitä kärmestä varten ja kertoi pitävänsä sitä tissien välissä,lämpimässä poloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.03.2011 - 07:43

Intiassa tilattiin kerran ateria joka oli ilmeisesti käärmeestä tehty. Ei maistunut mitenkään erikoiselta, mausteiselta vain. Eli käärmettä olen pitänyt sylissä, tosin sisäpuolella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:57

Ei pidä unta nähdä että minä käärmeen niin liki päästäisin. Minua on lapsena kyy pelotellut sen verran hyvin, että kierrän mahdollisimman kaukaa myös pienemmät matelijat - kuten kastemadotkin. Kärpäsentoukat jotenkin vielä menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:59

En oo ja hyi iljetys en ees haluais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 15:05

En ole enkä ikinä haluakkaan pitää.Kauhean inhottava otus se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 14:10

En ole, inhoan käärmeitä, jo se ulkonäkö inhottaa.
Lapsena olen tappanut monta käärmettä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:07

En koskaan, enkä uskaltaisi.