Kuka suomalainen nuori näyttelijä esiintyy tv-sarjassa ulkomailla ja missä?

Kuvaukset käynnissä parhaillaan. Siis kategoria on tietysti taide ja kulttuuri..

Lisätty: 07.03.2011 - 17:27

Ihailen suunnattomasti tätä näyttelijää, niin syötävän komea ja symppis.

Lisätty: 08.03.2011 - 12:37

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss
Katsokaa nyt häntä.

Avainsanat: rooli näyttelijä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2011 - 12:05

Hienoa Samuli!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 19:58

No niin Mariaana Sinulla on etulyöntiasema olet nuorempi.
Näyttelijä Samuli Vauramo on Tv-sarjassa USA.ssa, on merkittävä osa ohjaaja-tuottaja
Bryan Singerin H+ työnimellä tehtävässä Tv-sarjassa.
Sarjaa kuvataan parhaillaan.Etelä-Amerikassa. asiasta uutisoi iltasanomat.

Lisätty: 07.03.2011 - 20:02

Samuli Vauramo on suomalainen näyttelijä syntynyt 22.10.1981

Lähteet:
HS + Samuli Vauramo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:10

Kaikki nuoret niin syötävän ihania. Ikä tekee temppunsa. Ollaan itse kukin oltu ihailtavia ja haluttavia.
Ei muuten elämä etene. Mutta nyt asiaan .Luotan sirkkaliisan ammattitaitoon tässäkin asiassa.
Minulle outo uusi nimi tuo Samu Vauramo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:10

Näyttelijä Samuli Vauramo kuvaa parhaillaan ohjaaja-tuottaja Bryan Singerin H+-työnimellä kulkevaa tv-sarjaa Etelä-Amerikassa. Asiasta uutisoi Ilta-Sanomat.

– Samulilla on merkittävä osa tuossa sarjassa ja sitä kuvataan parhaillaan Santiagossa Chilessä, Vauramon agentti Laura Munsterhjelm Actors in Scandinavia -toimistosta kertoo Ilta-Sanomille.

www.mtv3.fi/viihde/uutiset/t...kisarjassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:56

Tämä olikin kovemman puoleinen pähkinä, mutta samaa Samulia minäkin ajattelin, tosin ei minkäänlaista näköhavaintoa tästä namupalasta oli muistilokeroissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:26

Samuli Vauramosta on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 00:41

Ahaa tämmönen tapaus,tuli vaan jostain mieleen Peter Franzen,mutta ei ole NIIN nuori...

Lisätty: 08.03.2011 - 11:42

www.imdb.com/name/nm1576916/
tietoa kysymykseen,jos joku samoilee jälkikäteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:54

Kiitos sivistyksestä. Peter Franzenia minä olisin veikannut. Nuori poikahan hänkin on mummeliin verratuna. Ja ah - mitä silmänruokaa. Hänet näkee kyllä huonommankin näkökyvyn omaava immeinen. Aivan loistava näyttelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 09:39

MTV3:n teksti-TV:stä sivulta 128 löysin tuon Samuli Vauramon nimen.