mitä kaverille häälahjaksi?

Avainsanat: häälahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 14:45

Löytyisikö pari täältä, tai joltain vastaavalta listalta? www.lahjalista.net/hae-lista/
Jos ei löydy, niin selaa vaikka tätä; www.thegiftexperience.co.uk/...index.html
Jos parilla on jo kaikkea, niin osta lehmä. www.lahjaksilehma.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 15:01

www.helistin.fi/?page=452434...src=google

tässä kyselyssä häälahjoista voiton veivät nämä...

keskustelupalsta ihanin ja kamalin häälahja

www.naimisiin.info/yhteiso/i...aeaelahja/

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.03.2011 - 15:41

Meillä on suvussa ollut tapana antaa hääparille sellainen 'rahapuu' jonka oksille kukin on voinut kiinnittää parhaaksi katsomansa summan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 16:24

Tuo edellinen vinkki on hyvä. Itse antaisin lahjakortin koska silloin he voisivat ostaa sitä mitä tarvitsevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 16:54

Lahjakortti, vaikka pienikin, se kummasti lämmittää mieltä.
Kyllähän jos hyvin tietää mitä heillä on ja mitä tarvitseisivat, niin silloin voi jonkun
konkreettisenkin lahjan antaa. Se riippuu niin paljon minkälaisessa vaiheessa asiat
hääparilla on. Jos on vain kaksi kättä ja rakkautta, niin silloinhan skaala on vaikka kuinka
laaja. Monilla kauemmin yhdessä olleilla ns.avopareillahan on jo jotain hankittukin, moni
laittaa lahjatoivelistan esim.johonkin liikkeeseen ja saa käydä katsomassa mitä on vielä
yliviivaamatta. Ohoo keksii nyt vain kivan ohhoh kapistuksen, jota saavat koota yhdessä ja
katsoa kummanka pinna kärähtää ensin. On jännitystäkin mukana. Hyvää hääiloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 18:54

Mun kummitäti sai aikanaan LIPPUTANGON häälahjaks,se oli ainakin erikoinen :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:14

Riippuu parista mitä arvostaa. Kannattaa miettiä .Itse en anna mitään lahjaa jos hävittää kaiken saamansa.Lahjakortti. Se voi olla mitä vaan, ikinä keksitkään. Lahja on lahja.Siitä pitää olla kiitollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:24

Jos ei todella keksi mitään järkevää otettavaa lahjaa. Niin lahjakortti on sellainen,että voi itse ostaa mitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:35

Lahjakortit ovat hyvä vaihtoehto krääsälle.Itse olen ostanut joskus ammoisina aikoina ystävälleni häälahjaksi kauniin ison kupin minkä täytin kaikenlaisella hyödyllisillä pikku tarvikkeilla purkinavaajasta saksiin.Hän solmi avioliiton aika nuorena eikä heillä ollut vielä kertynyt mitään kodin tarvikkeita.Hääpari oli oikein tyytyväinen lahjaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 00:12

Rahapuusta lipputankoon...;-) kaikkihan riippuu onko kaksi persaukista nuorta henkilöä tai kaksi vakavaraista X-kymppistä,tai toisin päin.Taitaa se vaakakuppi painua jonkun lahjuskortin puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:50

Jos en tiedä mitä hääpari haluaa tai tarvitsee, niin yleensä suosittelen lahjakorttia tai selvää rahaa. Saa silloin ostaa sitä mitä tarvitsee, mikä on mieluista tai käyttää sen rahan vaikka hyvinvointiin.
Mikseipä pistää sukanvarteen pahojen päivien varalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:49

Astioita, jotain keittiöjuttuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2018 - 14:50

Lahjalistan ylläpito näyttää pitkälti loppuneen. (Viimeinen viesti blogissa vuodelta 2016. Selain varoittaa, kun ei käytä SSL:ää. Etusivulla on vielä linkki vanhaan palveluun, kun "Uuteen" ei ole saatu siirrettyä kahdessa vuodessa linkkejä UKK:hon tai yksityisyydensuojaan.

Seuraava jolla on sama ongelma, voi sitten ehdottaa kaverilleen, että ottaa kotimaisen Wishimplyn käyttöön.

Tekemällä lahjalistan saa aina toivottuja lahjoja!

Lähteet:
wishsimply.com