Mitä mieltä olet äidinmaitojäätelöstä?

Lisätty: 07.03.2011 - 12:10

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011...89414.html

Lisätty: 07.03.2011 - 16:22

Ahaa, Valperi. Olet siis niillä kulmilla. Siellä tuntuu olevan oikea villitys tuosta jäätelöstä. Voisit meidän napsulaisten puolesta uhrautua ja käydä maistamassa...Ajattele makua, Madagaskarin vaniljaa..sitruunan kuorta...

Avainsanat: uutuus jäätelö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 07:20

YÖK !!!
En todella pistä suuhuni...

www.mtv3.fi/makuja/ajankohta...ml?1280459

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Ei taitaisi meille napsuille ko. jäätelö maistua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 07:40

Minä jätän tuollaiset jäätelöt väliin, yököttää jo ajatuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:00

Äidinmaito on tarkoitettu lapsen ravinnoksi,eikä suinkaan jäätelöksi.Kyllä nyt ois tässäkin asiassa kirveellä töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:16

En ole kuulut aikaisemmin. Minä ostan kunnon kermajäätelöä.Kunnollista sen olla pitää. Olen kokeillut kasvisjäätelöä. Sain niskaani sellaisen ryöpytyksen että muistan . Ei enään koskaan kasvisrasvajäätelöä.Ostamme kesällä kiskalta tötteröä .Joku ihana makuelämys silloin tällöin.Vanhanaikaisia makuja.Toiset sanoo jäätelöautossa alevan hyvän makuisia jätskejä. Eivät kulje meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:38

Vasikanäidinmaitojäätelö, nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:28

Kyllähän sillä pitäisi olla parempaakin käyttöä. Tietääkseni siitä on useimmiten pula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:57

Äidinmaitojäätelö? Jaaha.. mikäs sen valmistamisen todellinen tarkoitus oikein on? Taata äidinmaitoa oikeasti tarvitsevien ravinnonsaanti, antaa äidinmaitoa myyville naisille tuloja, rahastaa jäätelöön hassahtaneiden tilit yhjäksi, opettaa lapset syömään kaikenlaisia (ei toivottavia herkkujakin) sisältöön katsomatta, vai kerätä huomiota sitä myyvälle ravintolalle äitiparkojen kustannuksella? Oli tuo todellinen äidinmaitojäätelön valmistamisen syy mikä tahansa en kuitenkaan itse vaivautisi moista "herkkua" maistamaan. Jättäisin sen "ilon" muille. Ei meidän aikuisten tarvitse aina ja kaikkialla ahnehtia ja syödä lastemmekin aterioita. On sitä varmasti olemassa muitakin konsteja lihottaa laihat ja laihduttaa lihavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 11:12

Rinnat ovat ruokkimista varten...aivan,mutta minusta ei tarvitsis olla NÄIN ekstriimejä makuelämyksiä ravintolan ruokalistalla.Kokin vaimon äidinmaitojuustoa...kaskun ei Kokin ikiomaa kivespiirakkaa ❥

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 13:28

Hyi sentään.
Että kaikkea sitä pitää vielä lukeman.
Onneksi ei ollut just ruoka-aika, olisi vatsa tyhjentynyt just.

Äidinmaito siihen mihin se on tarkoitettu, vai jos nykyäidit jo kysyvät ja ostaisivat
vauvoileen äidinmaitojäätelöä. Vaikka tiedä mistä koneesta se meidänkin nykymaito tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 15:22

Olisiko tuolle tuotteelle jopa kohderyhmä? Mikä tahansa tuote äidinmaidosta olisi ajatuksenakin kuvottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 15:24

ettei vaan olisi kyse äidinmaito-korvike-jäätälöstä ?

joka tapauksessa en aio rynnätä kauppaan vaikka tilaisuus olisikin tätä "Baby Gagaa" ostaa tuosta kulman takaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 16:00

en oikein ymmärrä tuot koko juttuu ... jot ostan edelleen pehmikseni normaalist maidost tehtynä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 16:28

En kyllä ihan hevillä menisi maistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 17:27

Kyllä äidinmaidolle olisi tärkeämpiäkin kohteita kuin jäätelöksi valmistaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2011 - 17:41

Jatkuvasti kuulee että äidinmaidosta on pulaa sairaaloiden keskos-osastoilla. Ja nyt joku valopää on alkanut sitä jäätelöön käyttämään. Ei tajua meikäläinen, että vauvoilta ruoka viedään isojen suihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 18:26

Ei kyllä iske ei.Jäisi tuo ravinto nauttimatta....Ruuasta ei saisi sanoa...Mutta sanon kuitenkin... YÄK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 18:42

Eikös se äidinmaito pitäisi lämpimänä nauttia. Kuinkas se sitten jäätelöksi sopii. En kannata tuota. Oikein tulee paha mieli kun edes ajattelen. Äidinmaito kuuluu vauvalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 21:33

Kaikkea sitä keksitään..Kyllä äidinmaidolla on paremaa käyttöä..pienille vauvoille..
En haluaisi edes maistaa sellaista jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:42

Muistaakseni se itse maitokaan ei maistunut hyvälle. Sitten vielä jäätelöä!
No saattavathan ne pikkuvauvat siitä jäätelöstä pitääkin, sitäköhän sitä noissa keskoloissa nyt sitten ruvetaan lusikoimaan suuhun aidon maidon sijasta. Luulisi sille maidolle olevan todellakin tarpeellisempaa käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:34

Tuntuu jotensakin etovalta!! en laittaisi suuhuni kun en normaaliakaan maitoa käytä juurikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:43

Ei tuo äidinmaito kovin hyvää ole, eihän sitä riitä lapsukaisille jos sitä ruvetaan tehtailemaan. En ainakaan ostaisi.