Huomenta napsut ja iloista alkavaa viikkoa. Nukuitko hyvin?

Avainsanat: uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 11:35

Kiitos samoin. Hyvin nukuin, pidempään olisin kyllä uniani jatkanut..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 07:07

Huomenta vaan kiitos kysymästä, uni maistui kyllä makealta mutta jo tultu sisään tuolta ulkoa koiran kera.
Nyt kaffekuppi kädessäni tässä napsuilemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 07:42

Huomenta sinullekin, en nukkunut tänä yönä hyvin, kipuiluun heräsin ja lääkettä piti aamuyöllä ottaa ja ei uni enää tullut silmään, pitää päikkärit tänään ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:22

Kyllä nukuin hyvin . Mutta nyt olen kummallisesti ruvennut heräämään kovin aikaisi .Johtuuko pillereistä jota olen opetellut ja kuunnelut kuinka sopii.Vai heitänkö mettään.On mulle uusi asia kokonaa.Hernerokka kiehuu ja laskiaispullia aamukahvin kanssa syöty. lenkillä käyty. Tyttären pitäisi tänään tulle hiihtämään .Tein karpalosta ihanan makuisen kiisselin.Kalaa syöty että korvista tulee kohta ja sienniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:15

Hyvin nukutti ja näin ihanaa untakin,en olisi raaskinut herätä ollenkaan tähän karuun totuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:30

Huomenta vaan Sinullekin. Uni maistuu minulle mainiosti. Ei ongelmia unen kanssa. Hankalaa on niiden elämä kenellä univaikeuksia ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 13:34

Kiva lukea, että uni on hyvin monien kaveri yön aikaan.
Minä olen kovin huono nukkumaan. Se on sellaista 40 minuutin pätkiä.
Päivällä ei unta ollenkaan. Kokeiltu monet lääkkeet ja pitkään, mutta ei
ole ollut apua. Viimeksi sitä melatoonia, mitä ihmisen pitäisi itse tuottaa,
mutta pillerit vei viimeisetkin unen rippeet.
Kiitos iloisesta viikonalun toivotuksesta, muistaakseni aamulla jo
viesteilin Sinulle, mutta tässä lisää viikoniloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 15:25

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille napsulaisille! Nukuin oikein makoisasti ja heräsin ennen kellon soittoa. Nyt tekisi mieli mennä pienille päiväunosille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 17:14

Jap, niin hyvin kuin voi flunssan kourissa nukkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 17:25

Nukuin kuin tukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 18:52

Nuketti erittäin hyvin..Tämä päivä on mennyt remppamiehen hanslankarina..
Maalipensselikin on heilunut..
Ruokien tekoa ja kahvin keittelyä...päivä livahti äkkiä iltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:56

Wäsytti aamulla aikalailla, se on kevätväsymys nyt sitten tullut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:40

Kiitos kysymästä ja samoin hyvää alkanutta viikkoa sinulle.
Toinen aamu tällä viikolla jo meneillään - en voi parhaalla tahdollanikaan sanoa että olisin hyvin nukkunut kumpanakaan yönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:42

Viime yö meni huonosti nukkuessa, mutta hyvää viikkoa sinulle Mariaana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 22:04

vaikken enää muista missä nukuin (7/3) niin varmasti nukuin hyvin, koska en muista koska olisin viimeksi nukkunut huonosti ....