jos on syömättä 2 päivää, alkaako keho käyttään vatsaan kertynyttä läskiä ravintona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 16:31

Ruoansulatus koneistomme on niin monimutkainen ruokavalioineen, että on vaikea ja pitkä prosessi
alkaa tässä selostamaan milloinka ne rasvatonkat alkavat sulamaan. Kirjallisuutta on paljon.
Mitään kepulikonstia ei ole, eikä ihmepulvereita, jotka veisivät viikossa esim 8 kg painoa.
Neste se on, joka ensiksi poistuu.

Lisätty: 17.03.2011 - 19:03

Kiitos valinnastanne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 16:25

Muuta en osaa sanoa, kuin että erittäin epäterveellistä tuollaista olisi kokeilemaan lähteä... Läskit lähtee oikealla tavalla syöden .Ja kohtuullisella liikunnalla.Mikään ääritoiminto missään ei ole hyväksi, eikä ihmiskeholle terveellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 16:48

No enpä kumminkaan vielä tuohon ihan hevin usko.
Ja tuo taitaa olla aika epäterveellinen juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 17:56

Ei taida ainakaan tuoda pysyvää tulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:08

No helppoahan se olisi tuolla tavalla. Mulle ainakin tulee huono olo jos en syö koko päivänä. Pitää vaan katsoa mitä suuhunsa panee.Pullat, karkit ja sokeri pannaan, niin siitä olis varmaan lisätyn liikunnan kanssa jo paljon apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:26

Kyllä varmaan ja parikin viikkoo kun on syömättä niin eiköhän rupee laihtuu. heh heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:41

Ei ikävä kyllä ala elimistösi sitä vatsaläskiä käyttämään vaan ulostettasi ja kuonaaineet tekevät sinulle huonon olon kun ei elimistöstä poistu, suolihuuhtelu pitäisi ainakin tehdä ennenkuin mitään paastoa ajattelee tekevänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 19:30

Voithan kokeilla ja kertoa tuloksista meille muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 21:10

Kyllä epäilen tuota tapaa. Mikä vauhdilla menee, niin se vauhdilla tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 21:50

Kyllä tehoaa kun on pari kuukautta vedellä ja parilla banaanilla/päivä. Naapurini laihdutti sillä tavalla ja kertoi olleen ensimmäiset 2 viikkoa hirvittävä nälkä. Sen jälkeen alkoi rasva palamaan.
En suosittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 08:03

Ei. Kun et saa ravintoa, keho alkaa säästöliekille ja ne rasvat on ja pysyy.
Pitemmän aikaa kun on syömäti, voipi käydä kuin mustalaisen hevoselle; juuri kun oppi olemaan syömättä - kuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:21

Kahdessa päivässä ei mitään radikaalia ehdi tapahtua. Jos lopetat äkkiseltään kaiken ruokailun, elimistösi menee ikäänkuin säästöliekille, ja suolenkin toiminta hidastuu. Saat ihan varmasti ummetusta ja vatsassasi oleva sulamaton ruoka-aines alkaakin mädäntyä. Siitä sitten mätänemistuotteet eri muodoissaan lähtevät elimistössäsi kiertämään, ja arvata voit, että saat päänsärkyä ja melkoisen huonon olon. Että noin ei kannata aloittaa laihduttamista.
Vaan...jätä ensiksi pois kaikki turha, eli tyhjät hiilihydraatit, leipä, peruna, pasta ja riisi. Vaihda ne lautasellasi kaaliin ja lanttuun, vaikkapa raasteena, niin saat mukavan kylläisyyden tunteen. Lisää samalla ruokiisi rasvaa, ihan oliiviöljyä ja voita, niin nälkäsi pysyy kauemmin poissa. Pyri syömään vain kolme ateriaa päivässä. Tällä saat rasvan vatsasi alueelta häviämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:23

Ihan nimimerkillä vastaan ettei ole mitään järkeä alkaa tuollaista kokeilemaan. Ei noin lyhyessä ajassa mitään radikaalia edes tapahdu, saat mitä ilmeisimmin päänsärkyä.
Ruoka-annoksia pienentämällä ja liikuntaa lisäämällä saa parhaan lopputuloksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 11:52

Kahden päivän ajan ravinnotta oleminen ei todellakaan tuo pysyvää laihtumista jos sellaista haet. Vasta paljon pisempi syömilakko tuo tuloksia,. En kuitenkaan suosittele tälläiselle dieetille ryhtymistä sillä sitä tulevat hyödyt ovat yleensä haittoja huomattavasti pienemmät ja pahimmassa tapauksessa ne haitat voivat jäädä pysyviksi. Parhaiten ja pysyvimmin laihdut liikuntaa lisäämällä, ruoka-annoksia pienentämällä ja opettelemalla olemalla olemaan itseesi tyytyväinen normaalipaimon saavutettuasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 15:32

Hurjatalta saitkin jo hyvät neuvot. Kannattaa todellakin jättää kokeilematta, noilla keinoin saat vain ruoansulatuksesi sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:21

ei ala. siis sun kroppa alkaa käymään säästökuurilla ja sillä on sitten monia inhoja sivuvaikutuksia.
jos haluut läskistä eroon - vähennä hiukka sitä ruoka määrää / syöntikerta, ja popsi vaikka kahden tunnin välein joku todella "kevyt" juttu. omppu, porkkana - äläkä unohda kunnon ruokaa vähintään kerran päivässä!! kyllä se vatsa tottuu ja rupee sitten pikkuhiljaa pienenemään.
kun syöt säännöllisesti, sun kroppas polttaa kokoajan ja siinä samalla menee sitten sitä ylimäärästäkin. iltaseksi jotaan vähästä - varsinkin jollet meinannu enää kuluttaa muuta ku unia näkemällä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:28

Ylipano kertyy liiasta energian saannista ja liikkumattomuudesta.kannattaa olla rehellinen kropalleen ja tarkistaa mitä viikonaikana tulee syötyä. Siitä pois tuhat krääsät rehellinen ruoka tilalle. Olet nuori ja poika tai tyttö. Ei pidä poppakonsteihin lähteä. Hakeudu johonkin missä olisi nuorten yhteistä liikuntaa. Voit kotonakin, omalla kropalla, tekemään säännöllisiä jumppa suorituksia. Vatsa jumppa tekee vartalon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:58

Huono tapa aloittaa laihduttamin syömättä..Paljon järkevämää vähentää syömisen määrää..ja syödä tosi terveelisesti..ei turhia kaloreita..siintä ne kilot alkaa tippumaan..teidän kokemuksesta..
Ja tietysti lisää liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:36

Keho käyttää rasvaa vararavinnokseen. Varmasti kilon pari saattaa paino pudota, mutta ei sitä minään pidempiaikaisena laihdutuskuurina auta käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:41

En tiedä, mutta en suosittele kokeilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 16:32

Tulee kaikenmaailman kremppoja ja kipuja.Pää tulee kipeäksi, sokeriarvot heittelervät jne...

Lisätty: 09.03.2011 - 16:35

Saahan sitä toki omalla kropallaan tehdä mitä lystää. mutta kyllä sellainen " kukkakeppi"-vartalo karmea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 22:08

pitkään pitää paastota jos sillä konstilla meinaa laihtua, kaiken maailman puutoksia alkaa ilmetä ja sitten alkaa se pillerien popsiminen ja sitä hommaa piisaa pitkään .....