No niin nyt on grillikausi avattu. Mites muilla, mitäpä söitte tänään?

Lisätty: 06.03.2011 - 15:56

Aamulenkki metsässä, laavulla tuulista joten sähkögrilli Onnelaan ja eikun makkaran paistoon. Hyvältä maistui, aurinko lämmitti ja sitten jälkkäriksi kahvit kera laskiaispullien.

Avainsanat: grilli aikainen kausi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 10:26

Odotamme sään lämpiämistä,että päästään mökille makkaran paistoon,vielä on liian viileää.Ostamme näitä kertakäyttö grillejä ja asetamme sen grilli alustalle ja siinä on hyvä grillata vaikka lihaa,kypsyy varmasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 15:10

Ei olla viälä grillattu.Tänään hain pizzan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 15:22

Olimme aamupäivän kuuntelemassa luentoa ja sieltä tullessamme lämmitimme eilisen kanakeiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 15:37

Nyt vieraita joten täytekakulla tulee nyt vatsaa täytettyä joten illalla syömme kevyesti jotain helppoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 16:02

Meillä syötiin sianlihakastiketta, perunaa ja raikasta salaattia ja jälkkäriksi oli etelän hedelmiä, ja nyt pitää mennä vähän päikkäreille tämän täyden vatsan viereen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 16:02

ei vielä grillata, laitan jauhetusta brorelin lihasta pihvejä, ranskiksia ja lakritsijäätelöä jos
itseäni himotuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 17:54

Ei vielä grillausta, salaattia ja broileririsottoa tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 21:05

Kokkasin nakkistroganoffiin, pottuja ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:36

Keitin timo perunoita kastiketta jossa porkkanoita sieniä ja lihaa .Höystetty sipulilla tilkalla kermaa ja pippuria.Kasviksia ,punajuurta. Laskiasipullia täytteillä.Puolukasta keittänyt vanhanajan leipäpuuroa jonka vispaan. on ollut hyvää.Lohta loimutettu tuossa ulkosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:25

Meillä ei grillikautta avata lainkaan... mutta osa perheestä tekee kevään korvalla hiihtolenkin, sellaisen pitemmän, ja käristävät nuotiolla makkaraa, kehuvat että on ihana picnic.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 15:29

Söin rosvopaistia, vaikka eräs nuorimies kieltäytyi ruuan nimen kuultuaan; "Minä en syö ihmisen lihaa"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 19:50

Keitetyt perunat ja jauhelihakastike.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:40

En ole vielä grillannut, mutta makkara kyllä maistuisi.