äänenvoimakkuus windows IE vista

äänenvoimakkuus nappula on hävinnyt näytön alapalkista oikealta kellonajan vierestä?

Ominaisuudet: tehtäväpalkki ja käynnistä-valikko ja sieltä välilehti ilmaisinalue. Järjestelmäkuvakkeet: äänenvoimakkuus ja virta niissä ei ole rastia ja ne ovat harmaana joten niihin ei pysty edes rastia laittamaankaan. Miksi?
yritin ohjekeskuksesta etsiä mutta se antaa vaan media pläyerin äänen asennus juttuja...
Mitenkä toimisin jos haluan vaan läppärin omalla kaiuttimella kuunnella. (se on tällä hetkellä jäänyt nyt ihan minimiin josta ei kuule mitään)

Avainsanat: äänenvoimakkuuden esille saaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 03:05

näppylä Fn + nuoli okealle, tai;
windows.microsoft.com/fi-FI/...s?T1=tab02

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 23:34

windows.microsoft.com/fi-FI/...usic-sound

olisiko tästä linkistä apua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:55

Yleensä tietokoneen näppäimistössä on äänenvoimakkuutta säätävät painikkeet. Riippuu vähän merkistä miten ne on sijoitettu. Katsele koneesi käyttöohjeesta tai hae netistä valmistajan sivuilta laajempi opas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 13:22

En tiedä miten on Vistassa, mutta XP:ssä on näin:
Ohjauspaneeli > Äänet, puhe ja äänilaitteet > Äänet ja äänilaitteet
ja aukeavassa "Ominaisuudet: Äänet ja äänilaitteet", Voimakkuus-sivulla laita ruksi kohtaan "Näytä äänenvoimakkuus tehtäväpalkissa".
Tarkasta myös muiden sivujen asetukset.