Osuko mielestäsi oikeeseen ja kauniiseen ,Miss Suomi Joensuulainen.

Itse pidin oli mielestäni nätti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 10:46

Katsoin kisat, koska muut ohjelmat eivät kiinnostaneet.Sanoin miehelleni,että minusta Joensuun tyttö on kaunein ja sielukkain ja niinhän siinä kävi,että suosikki tyttöni voitti.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 21:36

Jahas just nousin netistä katsomaan, että en ole nähnyt kun heidän kolmen naamakuvansa.
Nätti se oli se toinenkin vaaleatukkainen. Vai pitääkö sanoa, että kaikki olivat valintakelpoisia.
Minä en oikein ole enään noiden missien joukossa pysyvä. voisivat valita harvemmin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 22:25

muista en ole nähnyt edes kuvaa, tuossa jossain verkkouutisissa oli onnellisen voittajan hymyilevät kasvot, ei paha, olikos Joensuun ensimmäinen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 22:36

Katsoin koko mittelöstä vain tämän finaalin. Löysin heistä kolme mieluista. Kaksi heistä valittiin perintöprinsessaksi.
Oli siellä mielestäni yksi kauniimpi, mutta misseys on muutakin kuin kauniit kasvot. Onnea miss jousuulaiselle. Melkeinpähän tuo naapuriin tuli tuo voitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 23:27

En edes huomanut koko tyttöä joten oli ihan yllätys, ainoastaan toisen perintöprinsessan uskoin pääsevän kärkeen, on serkkuni entinen työkavri tämä Porin tyttö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 23:28

En muistanut ollenkaan, että valinta oli tänään. Kävin netissä katsomassa uuden Miss Suomen: hyvin nätti on jopa ilman meikkiä. Muutkin tytöt näyttivät olevan kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 06:51

Kaunein voitti. Oli kyllä muutama muukin näyttävän näköinen kisassa mukana ja taisi pärjätäkin. Ainakin tämä kaunis Nina Lavonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 07:53

Kauniita ovat palkintosijoille valitut kaikki, voitto tuli nyt kotikulmille.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 09:41

Paras voittakoon. itse en kyllä kisoja katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:51

En katsellut koko juttua, enkä tiedä edes ehdokkaitaan. Tässä tapauksessa luotan arvostelukykyysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 17:04

Kauniitahan nuo oli kaikki. Ja tuntemani tyttö pääsi kolmen kauneimman joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:48

Se oli mun suosikki, eli tyttö numero 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:48

Surffailin hetken eri kotimaan kanavilla, ja pätkän näin tuota mittelöä. Ne tytöt jotka näin, olivat kaikki ihan samannäköisiä, taisi jollain olla tummaksi värjätyt hiukset, useimmilla vaaleat. En tiedä miltä näytti voittaja, ei kiinnosta.
Mitenkähän kaikista saadaan niin kovin samannäkösiä?Tietysti irtohiuksilla ja hampaiden valkaisulla...
HS:ssa oli maininta että voittaja oli Juuasta... kuuluuko se Joensuuhun, ja jos niin voittaja oli joensuulainen.