Siskonmakkara, mitä se sisältää, tuoteselostus. Haluaisin valmistaa siskonmakkaraa kotona. Tietääkö joku mitä ne sisältää?

Asun USAssa ja rakastan siskonmakkaraa. Niitä ei valmisteta täällä. Haluan valmistaa niitä itse, mutta en tiedä mitä ne sisältää.

Mitkä ovat niiden raakaaineet? Kuinka paljon mitäkin?

Lisätty: 05.03.2011 - 21:33

Onko sinulla siskonmakkara paketti josta näkyy tuoteseloste? Voisitko kirjoittaa sen minulle siinä järjestyksessä kun se on paketissa. Kiitos.

Lisätty: 05.03.2011 - 21:50

Olen jo yrittanyt löytää internetistä tietoa siskonmakkaran RAAKAAINEISTA, mutten ole löytänyt mitään. Jos sinulla on linkki tämän valmistukseen, Voisitko laittaa sen vastaukseesi.

Olisin niin kiitollinen siskonmakkaran raakaaineista ja valmistusohjeista että lähettäisin sen antajalle lahjan Alaskasta.

Avainsanat: tuoteselostus raakaaineet siskonmakkara makkaran valmistus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 21:43

siskonmakkara www.google.fi/search?q=sisko...=firefox-a
siskonmakkaran valmistus www.google.fi/search?hl=fi&a...l=&oq=

Lisätty: 05.03.2011 - 22:57

Tuskin on olemassa mitään "pyhää" reseptiä, vaihtelee valmistajan mukaan.
Ne myydään usein irtomyyntinä, jolloin ei paketissa ole tuoteselostusta.

Katso Ruoka-makkarat
Grilli-, lenkki-, nakki-, ryyni-, veri- ja raakamakkarat (esim. siskonmakkarat)
opetus.ruokatieto.fi/Suomeks..._valmistus

115 Pikku Sisko siskonmakkara
Sianlihasta valmistettu siskonmakkara. Makkaran pituus on noin 9 cm ja paino noin 40 g lampaansuolessa. Tuote on laktoositon ja gluteeniton, eikä sisällä säilöntäaineita.
* Lihapitoisuus 76,0%
* Rasvapitoisuus keskimäärin 24,0%
www.wurstfennica.fi/?sivu=tu...kamakkarat

Tässä eräs resepti: Siskonmakkarat
1 kg vasikanjauhelihaa
650 g rasvaista sianjauhelihaa
200 g perunajauhoja
½ tl maustepippuria
½ tl valkopippuria
1 rkl suolaa
2½ dl lihalientä
lampaansuolta tai valmissuolta
Sekoita ainekset keskenään. Täytä suoli puolilleen seoksella. Tee pieniä makkaroita. Savusta makkarat.
Lähde: kysymammalta.blogspot.com/20...otona.html

Kysyjän kommentti

Todella hyva vastaus. Tästä oli paljon apua. Oikein resepti jota voin käyttää.

KIITOS :) :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 21:37

Otappa tietsikalta makkarat ja niiden valmistus. Eiköhän jotain löydy.Sehän on raakamakkara joka kypsyy kun ruuaksi valmistaa.Minun herkkuamyös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 23:32

Kun teet nuo Putten antaman ohjeen mukaan, niin tässä jänne resepti makkaroillesi...

www.ruokapedia.com/ruokaohje...nmakkaraa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:01

www.pokkarit.fi/kirjat/tieto...ioe-tuntuu

Mulla on lapsuuden traumoja s-makkaraa kohtaan,mutsi keitti keittoa MAITOON ja puristeli s-makkarapaloja siihen,tunnen vieläkin sen kalmanhajun,joka *mun mielestä*levisi keitoksesta eli mun ei kannata enempää miettiä raaka-aineita tahi kirjoittaa niitä julki.Lycka till!
Yo.vain mun mielipide asiasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:17

Resptit sait jo Putelta.Minä pidän myös siskonmakkaroista ja teen niistä myös makkarakastiketta,tulee parempaa,kun täkäläisetä lenkistä.Onne siskonmakkaroiden tekoon.