Mikä olisi toiveammattisi?

Oletko siinä nyt?

Avainsanat: toiveammatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 10:08

Olen toiveammatissani. Toki muutakin olisin varmaan kyennyt tekemään.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille mukavista vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 21:10

Olen siinä saanut olla ja jatkuu hamaan tulevaisuuteen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:17

Jos voisin kaiken aloittaa puhtaalta pöydältä,ehkä suuntautuisin sisustamiseen,arkkitehtuuriin...kuka tietää enää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:45

PateT sanoin kaiken jos voisin alusta aloittaa, olisin suuntautunut se semmoiseen suuntaan, joka auttaisi
lähimmäistä parhaiten. Tein viimeiset 10 vuotta sellaista työtä josta aina haaveilin ja se oli lähimmäis-palvelua, Näin kurjuutta ja köyhyyttä, juoppoutta ja kaikkea sitä mitä alkoholi tuo elämään.
En ollut vapaaehtoityössä, sillä leipä piti hankkia minunkin pöytääni, mutta ne sanat, asioiden järjestely ja
hymy eivät maksaneet minulle mitään.
No se aika on mennyt ja leiviskä käytetty, mitä siitä saan en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:45

PateT sanoin kaiken jos voisin alusta aloittaa, olisin suuntautunut se semmoiseen suuntaan, joka auttaisi
lähimmäistä parhaiten. Tein viimeiset 10 vuotta sellaista työtä josta aina haaveilin ja se oli lähimmäis-palvelua, Näin kurjuutta ja köyhyyttä, juoppoutta ja kaikkea sitä mitä alkoholi tuo elämään.
En ollut vapaaehtoityössä, sillä leipä piti hankkia minunkin pöytääni, mutta ne sanat, asioiden järjestely ja
hymy eivät maksaneet minulle mitään.
No se aika on mennyt ja leiviskä käytetty, mitä siitä saan en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:59

Nuorena toiveammatti vaihteli paljonkin, mutta päädyin kuitenkin ensimmäiseen lapsuudenajan haaveammattiin, siinä olen viihtynyt ja pari vuotta vielä, niin sitten alkaa eläke virrata.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 22:21

Kyllä se se olisi johon olen itseni kouluttanut tuolla hoitopuolella.
Sairauteni takia jouduin luopumaan ko. ammatistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 23:35

Eläintenhoitajana oli kivaa joskin myös surullistakin juttua..
Menisin uudestaan jos voisin...

ikä oli todella antoisaa aikaa. 4 vuotta tuli tehtyä kunnes työtapaturma vei tuon ammatin haaveen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 23:40

Balettitanssija, mutta siitä ammatista olisin ollut jo aika päivää eläkkeellä. Ehkäpä seuraavassa elämässä? Olen harrastanut tanssia, balettiakin, mutta en klassista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:49

Voisin olla vaikka unelmoiva "taivaanrannan maalari".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 12:33

"Kirjastotäti"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 17:09

Nykyinen työni ei ole enää toiveammatti. Haluaisin olla oikeasti hyödyksi ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:15

Toiveammattini olisi jotenkin askartelun parissa.Ehkä jossain askarteluliikkeessä tms. Nyt siirtelen numeroita debettiin ja kredittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 18:46

En ole toiveammatissa, en edes tiedä mikä se voisi olla. Sisustaminen kiinnostaa kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 16:53

Toiveammattini oli aikanaan lentoemäntä. No, tulikin sitten pankkitoimihenkilö, kirjastotäti, sekä toimistotyöntekijä poliisilaitokselle. Hyvä niinkin.