Mikä on Mahi mahi ja missä olet sen nähnyt?

Oliko iso?

Avainsanat: mahi mahi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 23:25

Mahi-mahi on suuri ahvenkala
Dolfiini voi kasvaa lähes kaksi metriä pitkäksi ja painaa 20-40 kg.

fi.wikipedia.org/wiki/Dolfiini

No enpä ole laittanut suuhuni..

Kysyjän kommentti

Jos Mahi Mahiin törmäätte, niin maistakaa ihmeessä.Todella herkullista ahvensukuista kalaa!
Kiitos kaikille vastauksista.Taas opittiin jotain uutta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 21:00

Olen syönyt,keskikoista Mahi mahia Karibialla ja oli maukasta.Muistaakseni siimaan tarttui just Mahi mahi veneen peröstö,joka paistettiin suolapedillä peitettynä limellä uunissa ;DPyrin aina syömään kalaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:49

Nytpä tiedän, kun kävin googlesta katsomassa kuvankin, onhan valaan näköinen pienempi kala.
PateTn vastaus kyllä vakuutti minut, mutta kiva oli kuvakin nähdä.
Mahttaneeko saada suomalaisesta kala-altaasta kaupasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 22:20

Tuohan se on -
fi.wikipedia.org/wiki/Dolfiini

ja wikissä olen nähnyt.

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:47

Tuota en tiennyt, mutta oppia ikä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 19:39

mahi mahin olen nähnyt ainoastaan lautasella, ja se oli sellainen runsaan puolen kiloinen pariloitu file, herkullinen sen voin kertoa ....

no toki olen kuvia katsellut elävästäkin mahista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:28

En ole ennen kuulut tuolaisesta mahi kalasta..olisi ihan mielenkiintosta maistaa,jos olisi saatavilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 13:04

Syönykkin olen Key Westissä. Dolfiini (Coryphaena hippurus) Mahi mahi
www.napsu.fi/matkailu/matkak...Key%20West

Lisätty: 08.03.2011 - 13:36

www.napsu.fi/matkailu/matkak...Key%20West