Minkälaista ruokaa Berlusconi sai Helsingissä ja mitä mieltä hän siitä oli?

Lisätty: 05.03.2011 - 18:10

Viinivalikoima olikin oikein osuva,,,heh, heh...

Avainsanat: menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 17:35

Veikkaanpa että silmänruokaa.. toivottavasti kaikki Napsun naiset ovat vielä tallella hänen vierailun jälkeen.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille ja sinulle hauskasta vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 17:08

Helsingin Euroopan konservatiivipuolueiden kokoukseen osallistunut Italian pääministeri
Silvio Berlusconi on perunut aikaisempiaan puheitaan.
"Minä pidän kovasti poronlihasta, se on niin vähärasvaistakin. liekö siksi
satsasi toisen annoksen".
Eturuokana jänispatee ja lohivoileipä ja vatsa täyttyi juustotarjottimeen ja lämpimään suklaatorttuun.
Aikaisemmin oli kelkka toiseen suuntaan.
Oliko se sen elintarveikeviraston kohun aikaan.

Lähteet:
yle uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 17:39

Viinien valikoimassa ei kuulema ollut yhtään italialaista viiniä - ähäkutti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:27

Kuulin aiemmin sen ruokalistan mitä hänelle tarjottiin. Turhaan näkevät vaivaa moisen ronkelin takia. Olisivat vain iskeneet valmispizzan (italiasen tietenkin) nenän eteen ja toivottaneet Bon Apetit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 18:35

Rajala kertoo, että kokousvieraiden illallismenuu sisältää jänistä, lohitartaria, suomalaisia ja ranskalaisia juustoja sekä poroa kahdessa eri muodossa.

Juuri poronliha sai takavuosina Berlusconin lohkaisemaan kiperiä kommentteja suomalaisen ruoan tasosta.

www.iltalehti.fi/ruoka/20110...4_ru.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 19:30

Tämä nainen pysytteli eilen illalla sisätiloissa ettei vain joutuisi Berlusconin silmäniloksi ;)
Helikopterit pörräsivät kattojemme yllä ennen illallisia ja sen jälkeen. Harmiteltiin, että kaikkeen niitä veroeuroja tuhlataan.

Sivupoluilta ladulle: Berlusconille tarjoiltiin poroa, johon tämä oli erittäin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 19:52

Vähärasvaiseen poronlihaan tuntui olevan tyytyväinen, ajattelee ilmeisesti linjojaan, jotta suosio nuorten daamien keskuudessa säilyisi.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 19:56

Toivottavasti mämmiä ja muita suomalaisia herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 21:08

Juu.KAIKKI ruokalajit lisukkeineen on lehdessä kerrottu,en viitsi monistaa niitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 09:52

Kait Parman kinkkua?

Eikö hänellä ole varaa ostaa omia ruokiaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 11:42

Eipä paljonkiinnosta Berlusconin syömiset ja juomiset. Taitaa omia poronkin italialaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:28

No enpä välitä osallistua ko. herran mollaamiseen eikä jokaisen askeleen seuraamiseen mutta nautti kyllä EPP-kokousillallisella ihan samaa kuin muutkin eli illallismenu kaikille sama. TVssä kehui poroa ainakin. Kertoi myös toimittajille sen mistä syystä aikoinaan nosti suomalaisen ruoan tapetille ja syyhän oli täysin ymmärrettävä, kait nyt suomalaisillakin lobbareilla oli omat pointtinsa perustellessaan viraston tuloa Suomeen.
Menu oli julkinen niinkuin aina tuonkaltaisissa tapahtumissa.
Tilaisuus oli PR:ää maallemme... eikä Suomi osallistujien matkoja maksanut.
Ei kyllä perunut puheitaan vaan ryhdikkäästi kertoi toimittajille miksi mitäkin lausui aikoinaan eli ihan silmästä silmään. Toivottavasti unohtavat nyt "traumansa"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 20:34

olispa saanu jotaan mikä pistää papparaisen oikealle paikalleen.
pukki kaalimaalla ;)
toivottavasti osasi edes arvostaa saamaansa pöperöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:18

Taisi poro olla mieleen.