Kuka tunnettu henkilö vieraili tänään Turussa ja missä paikoissa hän liikkui?

Avainsanat: ulkomainen vieras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2011 - 11:18

Tulihan se Barroso Turkuun kun halusi päästä pois Helsingistä. Kyllä niitä tänne saa tulla, kunhan ei oleskelemaan jää pidemmäksi aikaa. Voisi tarttua se kuuluisa "turun tauti".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2011 - 17:23

EU-komission puheenjohtaja Jose Manuel Barroso vieraili lauantaina kulttuurikaupungissa Turussa.
Matkansa Suomeen hän aloitti perjantaina Helsingistä, jossa osallistui oikeistopuolueiden kokoukseen
ja sieltä lauantaiksi Turkuun.
Vierailu alkoi näyttelykeskus Logomossa, jossa kaupunginjohtaja Aleksi Randel toivotti hänet
tervetulleeksi.
Pääkirjasto oli myös listalla. Taiteilija Jan-Erik Anderssonin ekotaloon,hän tutustui joka oli myös puheenjohtajan toivelistalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2011 - 18:20

Sirkkaliisa tuon jo ehti vastaamaankin. Ehditkö nähdä nähdä moista kuuluisuutta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 18:38

Barroso vieraili Turussa ensimmäistä kertaa ja piti näkemästään.

yle.fi/alueet/turku/2011/03/...oplay=true

Hyvä Turku, vaikka en häntä nähnytkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2011 - 20:24

Kyllä se tuo Barroso taisi olla ja kehukin vielä Turkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 05:11

Kyllä kait oli sama jehu joka puheli tuon suomen ministerin kanssa . Mikä hitsi tuon ministerin nimi nyt olikaan. Tuo komia kokoomus lainen. Katainen,tulihan vihdoin viimein nimikin sieltä .Näin kun keskusteli jossain uutis kuvassa.Taisi olla tuo Barrosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 14:19

Sirkkaliisan tyhjentävään vastaukseen ei muuta lisättävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 10:04

EU-komission puheenjohtaja Barroso kävi Turussa, Helsingin kokouksen jälkeen. Kohtelias ele...kehua pitää aina, vaikka mitään ei tarkoitetakaan, se kuuluu myös kohteliaisuuteen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 11:05

Taisi Turku olla mieleen.